Κύριε Υφυπουργέ
Αφορμή της επιστολής μας αυτής είναι να εκφράσουμε την αγανάκτηση και τον θυμό μας για την εφαρμοζόμενη κυβερνητική πολιτική για την περιοχή μας την Πτολεμαΐδα / Εορδαία και την ΑΠΑΞΙΩΣΗ της, με αποκορύφωμα τις τελευταίες εξαγγελίες και του προϊστάμενου Υπουργού σας, αλλά και δικές σας δηλώσεις σχετικά με τον σιδηρόδρομο «το 2027 ο σιδηρόδρομος δεν θα έχει καμία σχέση με αυτόν που ξέραμε».
Αλήθεια κύριε Υφυπουργέ είστε σίγουρος ότι και το 2027 θα είστε κυβέρνηση και αναφέρεστε για αυτή την χρονιά ή μήπως θα κάνετε πλέον στην νέα κυβέρνηση κριτική ότι εσείς τα είχατε εξαγγείλει και η νέα κυβέρνηση δεν τα υλοποιεί, και πως το κράτος έχει συνέχεια;;;
Ακριβώς σε αυτό το σημείο θέλουμε να σταθούμε και να σας το πούμε και εμείς με την σειρά μας πως το κράτος έχει συνέχεια όπως και οι οργανισμοί και οι επιχειρήσεις που εποπτεύονται από το κράτος, δηλαδή την εκάστοτε κυβέρνηση.
Οφείλουμε λοιπόν να σας ενημερώσουμε και πάλι όπως είχαμε κάνει και με επιστολή μας στις 18-06-2024 ( με την ευκαιρία της ανάληψης των καθηκόντων σας στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ), όμοια επιστολή είχαμε αποστείλει και στον Υπουργό Μακεδονίας Θράκης για την ανύπαρκτη κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου στην Δυτική Μακεδονία αλλά κυρίως στην περιοχή της Πτολεμαΐδας / Εορδαίας, της κύριας περιοχής που «κτύπησε» βάρβαρα και χωρίς οίκτο η απόφαση της δικής σας κυβέρνησης με την βίαιη απολιγνιτοποίηση. Περιμένουμε 6 μήνες τώρα να μας απαντήσετε και εσείς και ο κύριος Γκιουλέκας, αλλά μάταια και οι δυο σας απαντάτε δια της σιωπής σας!!!! Έχουμε επαφές και αλληλογραφία με αρμόδια τμήματα της Ε.Ε. πού όχι μόνο μας απαντούν το πολύ σε μια εβδομάδα αλλά και μας ευχαριστούν που επικοινωνούμε με την Ε.Ε..Εκεί λοιπόν στην Ε.Ε. μας αντιμετωπίζουν σαν ισότιμους πολίτες της κοινότητας και όχι όπως εσείς μας αντιμετωπίζετε σαν πολίτες λυπούμαστε που θα το πούμε «γάμα κατηγορίας».
Ελπίζουμε αυτή την φορά να μας αντιμετωπίσετε με καλύτερο τρόπο.
Επανερχόμαστε λοιπόν στην ενημέρωση σας. Στα πλαίσια της συμμετοχής του ΟΣΕ στο πρόγραμμα «INTERREG IPA CROSS-BORDER COOPERATION PROGRAMME “GREECE-ALBANIA 2014-2020” για το έργο “CB RAILWAY” υλοποιήθηκε από τον ΟΣΕ σύμβαση με αντικείμενο την ανάλυση απαιτήσεων και επενδύσεων της εν λόγω σύνδεση Ελλάδας Αλβανίας μέσω Ιεροπηγής.
Στις 16-12-2021 σε σχετική ερώτηση που υπεβλήθη στην βουλή από το κόμμα της Ελληνικής Λύσης σχετικά με το θέμα, δηλαδή την ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου στην Δυτική Μακεδονία και την σύνδεση της Θεσσαλονίκης με την Καστοριά και στην συνέχεια με την Αλβανία, ο κ. Πατέρας (Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος τότε του ΟΣΕ), απαντά :«Συγκεκριμένα ο ΟΣΕ προτίθεται στο άμεσο μέλλον να εξετάσει μέσω προκαταρκτικών μελετών τις σιδηροδρομικές συνδέσεις Κοζάνη – Βέροια καθώς και Πτολεμαΐδα – Βέροια για να επιλεγεί η τεχνικοοικονομικά αρτιότερη λύση η οποία θα αποτελέσει το ελλείπον τμήμα της Σιδηροδρομικής Εγνατίας.»
Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος
Σπυρίδων Κ. Πατέρας
https://sidirodromikanea.blogspot.com/2021/12/blog-post_763.html
Πολύ ενωρίτερα από τον κ.Πατέρα στην επίσκεψη του τότε υφυπουργού κ.Ι Κεφαλλογιάννη στην Κοζάνη στις 17-04-2021 είχαμε την ευκαιρία μέσω του μέλους της «Πρωτοβουλίας» κ. Σωτηρόπουλου να συζητήσουμε για λίγο με τον κ. Υφυπουργό και για να έχει πλήρη γνώση της πρότασης μας, την οποία βρήκε ενδιαφέρουσα, και φυσικά την καταθέσαμε στο γραφείο του.
Ο ίδιος ο κ.Υφυπουργός σε δηλώσεις του τότε είχε πει. “Ξεκινάμε από μηδενική βάση και ότι η μελέτη που περιλαμβάνει και ζητήματα κόστους θα μας δείξει την βέλτιστη διαδρομή, την οποία στην συνέχεια θα παρουσιάσουμε με τον ΟΣΕ και την περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας στους πολίτες”. https://www.capital.gr/epikairotita/3539744/g-kefalogiannis-tha-epilexoume-me-basi-to-kostos-tin-protasi-diadromis-gia-tin-sidirodromiki-diasundesi-elladas-albanias .
Στις 26-07-2022 με πρωτοβουλία του κ.Γ. Αμανατίδη Βουλευτή της Ν.Δ. τότε και σημερινού Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας, έγινε συνάντηση του μέλους της «Πρωτοβουλίας» κ.Σωτηρόπουλου με τον κ. Μουρουδέλη (Διευθυντή σχεδιασμού τότε του ΟΣΕ). Στην 3,5 ωρών συνάντηση (2 των οποίων παρευρίσκονταν και ο κ. Αμανατίδης) συζητήθηκαν πολλά ζητήματα για το θέμα και φυσικά η πρόταση μας. Στο τέλος ο κ. Μουρουδέλης παρέδωσε στον κ. Σωτηρόπουλο τις μελέτες που ανέθεσε ο ΟΣΕ στην μελετητική εταιρεία «ΔΡΟΜΟΣ» με το κόστος τον τριών διαδρομών. Ιεροπηγής – Φλώρινας*, Ιεροπηγής – Κοζάνης, και Ιεροπηγής – Πτολεμαΐδας, όπου εμφανώς υπερτερεί η πρόταση της Ιεροπηγής – Πτολεμαΐδας, και κοστολογικά αλλά και τεχνικά. (Σας επισυνάπτουμε τις μελέτες).
Στις 06-06-2023 έγινε σύσκεψη στην Κοζάνη υπό τον κ.Κασαπίδη (Περιφερειάρχη τότε της Δυτικής Μακεδονίας), τον Δήμαρχο Κοζάνης, τον κ.Μουρουδέλη (Διευθυντή σχεδιασμού του ΟΣΕ) και στελέχη της ΑΝΚΟ, με θέμα την έναρξη του προγράμματος «Διασυνδέοντας την Ευρώπη (CEF-Connecting Europe Facility )», Απόντος του Δημάρχου Εορδαίας.
Στο συνέδριο Μεταφορών τον Σεπτέμβριο του 2024 το μέλος της «Πρωτοβουλίας» κ.Σωτηρόπουλος είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τον Υφυπουργό Μεταφορών κύριο Ταχιάο ο οποίος βρήκε ενδιαφέρουσα την πρόταση μας αλλά του ανέφερε ότι δεν υπάρχουν τα κεφάλαια και «πως όλη μας η φροντίδα και τα κεφάλαια έχουν πέσει στην Θεσσαλία για την αποκατάσταση του εκεί σιδηροδρομικού δικτύου» λόγω του Daniel.
Όμως Στο πρόγραμμα της ΝΔ όταν ο κ.Μητσοτάκης επισκέφθηκε την Κοζάνη τον Φεβρουάριο του 2023 διαβάζουμε…
Σιδηροδρομικά έργα: Ανάταξη και συντήρηση σιδηροδρομικού δικτύου Βορείου Ελλάδος Αναβάθμιση σε εντοπισμένα τμήματα της επιδομής – υποδομής και των σιδηροδρομικών συστημάτων (ΑΣΙΔ) του σιδηροδρομικού άξονα Πλατύ – Καύκασος και Μεσονήσι -Φλώρινα, συνολικού μήκους περί τα 160 χλμ. καθώς και στη συντήρηση για 10 έτη των συστημάτων και των πάγιων εγκαταστάσεων. Προϋπολογισμός: 60 εκατ. € (σελίδα 14).
Συνεχίζοντας διαβάζουμε… Επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ του Σ.Σ Αμυνταίου-Σ.Σ Πτολεμαΐδας Εργασίες συντήρησης της υφιστάμενης γραμμής. Προϋπολογισμός: 2 εκατ. € Εκτιμώμενος χρόνος ολοκλήρωσης: Δεκέμβριος 2025. Σιδηροδρομική σύνδεση Ελλάδας – Αλβανίας: «Initiative for improving cross border transport through rail connection between Krystallopigi and Pogradec». Δράση που υλοποίηθηκε από κοινού από ΕΡΓΟΣΕ, ΟΣΕ και Υπουργείο Υποδομών και Ενέργειας της Αλβανίας με κύριο φυσικό αντικείμενο την εκπόνηση μελέτης σκοπιμότητας για την εξεύρεση της βέλτιστης λύσης σιδηροδρομικής σύνδεσης Ελλάδας – Αλβανίας.
Μα ήδη από τις μελέτες της εταιρείας «ΔΡΟΜΟΣ» φαίνεται πια είναι η διαδρομή που πρέπει ΝΑ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ, ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ «ΙΕΡΟΠΗΓΗ – ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ».
Στις εξαγγελίες του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ.Σταϊκούρα υπάρχει το – Δυτική Μακεδονία: Αναβάθμιση Δικτύου με 2 δισ. ευρώ – Υπό διερεύνηση. Γιατί υπό διερεύνηση και όχι άμεση έναρξη εργασιών αφού έχουν βγει οι μελέτες;;;;
Κύριε Υφυπουργέ
Δεν επιθυμούμε μεροληπτική και επιλεκτική επιλογή της πρότασης μας, ζητούμε το αυτονόητο και το δίκαιο όπως αρμόζει σε μια ευνομούμενη κοινωνία. Να τεθούν και οι δύο προτάσεις σε αξιολόγηση και εκείνη που θα είναι η καλύτερη να δημοπρατηθεί, διαφορετικά η «σκανδαλώδης» προσπάθεια των «σκοτεινών δυνάμεων και κέντρων» να εμφανίσουν την πρόταση της Κοζάνης ως καλύτερη θα έχει σαν αποτέλεσμα την κατασπατάληση ευρωπαϊκών και εθνικών πόρων με κίνδυνο να χάσει και την αξιοπιστία της η χώρα μας στα Ευρωπαϊκά Ελεγκτικά Όργανα με το πιθανότερο την ματαίωση αυτού του τόσο σημαντικού έργου για την Δυτική Μακεδονία την Βόρεια Ελλάδα αλλά και την Ελλάδα γενικότερα.
Αναμένοντας τις ενέργειες σας αλλά και την απάντηση σας, σας ευχαριστούμε για τον χρόνο που μας διαθέσατε.
ΤΟ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Στέλιος Κοκωνης καθηγητης
- Edit
άλλος γενιτσαρος κι αυτος!
όλοι οι γενιτσαροι του πασοκ
μαζεύτηκαν στη νέα δημοκρατια,
οχι για να παραξουν έργο, προς
όφελος του κράτους,αλλά να μαζευτούν
πολλοί, για να μην μπορεί τοπασοκ ,να φτιάξει
κυβερνηση!
έφυγε από το πασοκ και πήγε νέα δημοκρατια ,
για να φτιάχνει σιδηροδρομους σαν τον παλίμπαιδα
τον καραμανλη!
ένας θαθαθατολογος είναι κι αυτός,
όπως οι υπόλοιποι,σιγά να νην τον πήρε π πόνος
για τον σιδηροδρομο τον τοπικό,έβαλε μια ημερομηνία
2027,μεγάλος παραμυθάς,μέχρι τότε οι νέοι άνθρωποι
θα βρουν ένα βαγόνι και θα φύγουν για τη Γερμανία, όπως χιλιάδες
άλλοι στην ελλαδα!
οι γενιτσαροι,φλωριδης και χρυσοχοιδης,οι αποτυχημένοι
πάνε σε άλλο κομμα και με το ανύπαρκτο τους έργο,
καταστρέφουν και το νέο κομμα!
πρώτη φορά βλέπω γενιτσαρους και πράκτορες μαζί!
οικονομου;γενιτσαροι ονομάζονταν τα μικρά ελληνόπουλα
που τ αρπαζαν οι τουρκοι Και τα μεγάλωσαν
με μίσος και βία κατά των ελληνων!
και γινόταν οι πιο επικίνδυνοι και αιμοσταγεις τουρκοι!
Οικονόμου,αν πρόκειται να κάνεις κανέναν σιδηριδρομο
σαν εκεινον των τεμπων,ας λείπει,αρκετά θρηνησαμε !
και γεραπετριτη που έφυγες από το πασοκ και πήγες
στη νέα δημοκρατια κι εγινες κι εσύ γενιτσαρος ,από το
πολύ το σκυψιμο έπαθες λουμπακο,γεραπετριτη,
ενδοτικέ,αν δώσεις τη Μύκονο στους τουρκους και λίγο
Αιγαίο παραπάνω,να εξαφανισθεις από προσώπου της γης,
θα σε κυνηγάνε Μιαούλης Και Κανάρης,ενδοτικε εεεεε ενδοτικε!
άκου το 2027,τότε δε θα είστε κυβέρνηση,απλώς είπες κι εσύ
την κουταμάρας σου!
η Ελλάδα, δεν κτιζεται με γενιτσαρους ,αλλά ελεύθερους
πολιτικούς κι όχι πολιτικούς που τους σέρνει από τον χαλκα
Ο αρκουδιαρης μητσοτακης!
μαζευτήκαμε όλα τα ορφανά του σημιτη ,όλοι οι γενιτσαροι
από το πασοκ ,για να διαλύσετε τη νέα δημοκρατια!
λες και δεν υπήρχαν στελέχη ικανά της Νέας δημοκρατιας,
να γίνουν υπουργοί της και γίνατε εσείς οι γενιτσαροι!
δεν πιστεύω, τωρα που το πασοκ σήκωσε κεφάλι
και στάθηκε στα πόδια του,όλοι εσείς οι γενιτσαροι,είδατε φως και μπήκατε,
να ξαναγυρισετε στο πασοκ,η ιστορία λέει,ουδείς γενιτσαρος
γύρισε πίσω,πολεμούσαν για τους τουρκους
και μισουσαν τους Έλληνες, τους πατεράδες τους και τ αδέλφια τους!
κι εσύ Ανδρουλακη,αν ήθελες, δεν ήθελες όμως,
θα συνεγαζοσουν με τον συριζα και δε θα μας
κυβερνουσαν γενιτσαροι ,με αρχηγο τους τον μητσοτακη,τον άξενο
και άφυλο που μπορεί να δώσει αντί πινακιου φακής Την
αντιπαρο στο ερντοάν!
ποι τουρκοι ,ποτέ δεν προφέρουν το γ ,όταν βρίσκεται ανάμεσα
σε δύο φωνήεντα,δεν λένε ταγίπ,λένε ταίπ!
αν γίνει ο νέος σιδηρόδρομος,ευχής έργον, να γίνει
με σοβαρά θεμέλια, για να μη θρηνησουμε αλλά Τέμπη!
ήδη χθες το βράδυ,ένα βαγόνι βγήκε από το μετρό της
θεσνικης και έκανε τσάρκα στην Αριστοτέλους που γυρνάς,που λέει
και το λαϊκό ασμα!
που να μην μας κυβερνουσαν και οι άριστοι,θα βλέπαμε
αεροπλάνα, να κινούνται στις γραμμές των τρενων και βαγόνια
προαστιακού να κινούνται στο αέρα ,σαν τα Ζεπελιν!
αυτό το κράτος,για ν αποκτήσει γερές κρατικές υποδομες,
γέφυρες,σιδηριδρομους δρόμους,πρεπει να γκρεμιστουν όλες
οι υπάρχουσες και να ξαναγίνουν από την αρχή με εργολάβους ξένους,οι δικοί μας εργολάβοι τρώνε και τον αγλεορα κι οχιμονον τα δημόσια ταμεία
και προτείνω να γίνουν από Κινέζους που έχουν την τεχνολογία, σε6
ημέρες επί κοβιντ ,έφτιαξαν ένα νοσοκομείο 1.000 κλινών!
θα μας κοστίσουν και πιο φθηνα!
κάθε φορά που περνάω από τη γεφυρα του Πολυφυτου , την σκουριασμενη, κατουριεμαι και αλλάζω ρούχα, όταν φτάσει το λεωφορείο στον
βολο!
δεν πιστεύω, να είμαι και ο μόνος, κι αν είμαι μόνος
η μισή ντροπή δικιά μου και η αλλά μισή δικιά μου,παλι!
αν δεν έτρωγε ο αγοραστος τα υπέρογκα πόσα της ευρωπης για να
φτιάξει την τηλεδιοικηση και αντιπλημμυρικα εργα Στη θεσσαλια,
ουτε το έγκλημα των τεμπων θα είχαμε και μισές ζημιές
θα είχαμε επί Ντανελ!
επί μητσοτακη του γουρλής,είδαμε τρένα ν αγκαλιαζονται,
τρένα να μπαίνουν στο μετρό αθηνων,οδηγοί τρενων να
κατεβαίνουν στη διαδρομή, για να κάνουν τον τροχονόμο
να περνάνε τ αυτοκίνητα από τις αφυλακτες διαβάσεις
και λόγω Ντάνιελ,η θεία παγωνα με τον θείο τον Μενελαο,
ναναι στα κεραμίδια του βουλιαγμενου σπιτιού τους από
τη μέρα που ηλθε ο Ντάνιελ, έναν χρόνο πριν!
και οι κάτοικοι, έναν χρόνο μετά, στο κεραμιδι να κοιμούνται
στη φατνη της Εκκλησίας και να ζεσταίνονται με τα χνώτα των ζώων
και τα κεριά των αγιων!
και πρώτη φορά είδαμε ,του γουρλή ,του μικρού πολιτικίσκου,
Ο Παγασητικός να έχει ψάρια από λίμνη και η λίμνη ψάρια από το Αιγαιο!
όπου γουρλής βάλτε γρουσουζ,τουρκική λεξη
γρουσούζης ελληνική λέξη, αντιδάνειο από την τουρκικη
χρόνια πολλά και καλή Χρονια(.
ίί σανε= καλή χρονιά, κανονικά είναι ιγί αλλά είπαμε
το γ ,ανάμεσα στα φωνήεντα, παραλειπεται
κι άλλα ρούχα, ο