Σύμφωνα με ενημέρωση κατοίκων της Δυτικής Μακεδονίας, πρωτοφανής είναι η προσπάθεια της Πολιτείας να υποβαθμίσει ανεπανόρθωτα την περιοχή τους, τα επόμενα χρόνια, μετατρέποντας την σε μια περιοχή χωρίς αναπτυξιακή προοπτική, χωρίς να υλοποιηθούν αναγκαία έργα υποδομής και στον εξαναγκασμό των νέων να ξενιτευτούν, μετά την ακατανόητη απόφαση της απολιγνιτοποίηση. Μας μετέφεραν οι ως άνω την πλήρη εναντίωση των τοπικών φορέων και των κατοίκων στα κυβερνητικά σχεδία για την περιοχή τους. Θεωρούν οι ως άνω ότι Το Περιφερειακό Χωροταξικό Πλαίσιο, είναι το όχημα για την ανάπτυξη της Περιφέρειας τους για την επόμενη εικοσαετία, καθώς συνδέεται με την ανάπτυξη των επενδύσεων, την επιλεξιμότητα των δαπανών για τις μεταφορικές υποδομές εθνικού και ευρωπαϊκού επιπέδου και την κατανομή επιδοτήσεων από χρηματοδοτικά εργαλεία. Επίσης συνδέεται άμεσα με την θέση της Δυτικής Μακεδονίας στην Ευρώπη και τον κόσμο, ενώ αποτελεί την κληρονομία που αφήνουν στις επόμενες γενιές για την ανάπτυξη του τόπου τους. Καταγγέλλουν οι ως άνω κάτοικοι μεταξύ άλλων τα εξής
: 1) την υποβάθμιση των πόλεων της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας σε σχέση με το Περιφερειακό Χωροταξικό του 2003. Η πρωτεύουσα της, η πόλη της Κοζάνης από 1ου επιπέδου πόλη το 2003 (διεθνούς και ευρωπαϊκής εμβέλειας) γίνεται πλέον 3ου επιπέδου (περιφερειακής σημασίας). Η Πτολεμαΐδα μαζί με τα Γρεβενά από 2ου επιπέδου (εθνικής σημασίας) γίνονται 5ου επιπέδου (τοπικής σημασίας). Η Καστοριά και η Φλώρινα από 2ου επιπέδου (εθνικής σημασίας) γίνονται 4ου επιπέδου (ενδοπεριφερειακής σημασίας). Και όλα αυτά κατά παράβαση ακόμη και του Γενικού Πλαισίου Χωρικού Σχεδιασμού και Αειφόρου Ανάπτυξης του 2008. Επισημαίνουν, δε, ότι η κατάταξη των πόλεων συνδέεται άμεσα με το επίπεδο των υπηρεσιών που μπορούν να φιλοξενούν, τις τεχνικές υποδομές που προβλέπονται και τις κοινωνικές τους δομές, παράλληλα με την στήριξη της οικονομίας τους, καθώς η εξέλιξη αυτή μετατρέπει την Περιφέρεια τους σε Νομό,
2) εξαφάνιση από το Περιφερειακό Χωροταξικό του χαρακτηρισμού των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών που διατρέχουν την Περιφέρεια και του Διεθνούς Αεροδρομίου της Καστοριάς,
3) την απόφαση για την καύση των απορριμμάτων της χώρας στη Δυτική Μακεδονία, 4) τον κατακλυσμό με «ΑΠΕ» κάθε σπιθαμής γης, όπως αποτυπώνεται και στον Χάρτη ο οποίος συμπεριλαμβάνεται στο κείμενο του χωροταξικού που αφενός ακυρώνει την προοπτική ανάπτυξης του αγροτικού τομέα και του τουρισμού στην Περιφέρεια, ακυρώνει τον Ολοκληρωμένο Χωρικό Σχεδιασμό Επενδύσεων Λιμνών και Ποταμών και αφετέρου νομιμοποιεί εκ των υστέρων τα τεράστια φωτοβολταϊκά πάρκα στα ορυχεία και σε περιοχές για τις οποίες έχουν γίνει προσφυγές στο Συμβούλιο της Επικρατείας, με το επιχείρημα ότι δεν προβλεπόταν στο Περιφερειακό Χωροταξικό. Ζητούν οι ως άνω κάτοικοι να μην προχωρήσουν τα παραπάνω κυβερνητικά σχεδία εις βάρος της περιοχής τους, προειδοποιώντας την Κυβέρνηση με δυναμική αντίδραση της τοπικής κοινωνίας.
Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,
Ερωτώνται οι κ. κ. Υπουργοί:
Σε ποιες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε, ώστε να μην προχωρήσουν τα παραπάνω σχέδια σε βάρος των κατοίκων της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας;
Ο ερωτών Βουλευτής
ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ
Στέλιος Κ καθηγ
- Edit
Ευτυχώς,υπάρχει η Ελληνική Λύση
και αναδεικνύει τα σοβαρά θέματα
του τοπου,οι βουλευτες του τοπου,
της Νέας δημοκρατιας,
όλα λυμεεεεεενα!
φοβούνται, μην τους πετάξει
Ο μητσοτακης από το γραφείο του
προτιμούν να τα έχουν καλά με τον μητσοτακη,
παρά με τον κόσμο που τους ψηφισε!
μπροστά στον μητσοτακη,κότες λειράτες!
κι εσείς που τους ψηφίζετε,μην τους ξαναψηφιζετε!
μπράβο στην Ελληνική Λυση ,κι ας ψηφίζω
άλλο κομμα,η αλήθεια πρέπει να λέγεται,αλλιώς
είσαι,μνησικακος και μισάνθρωπος
Ανώνυμος
- Edit
το θρησκευτικό πιστεύω του αρχηγού δεν σου λέει τίποτε ;
Ανώνυμος
- Edit
Το 2003, ο πρόεδρος της «Ελληνικής Λύσης», Κυριάκος Βελόπουλος είχε εκδώσει ένα βιβλίο που χαρακτήρισε μόνος του ως «απαγορευμένο»: με τον τίτλο «Ιησούς και Δίας, Ορθοδοξία ή Δωδεκάθεο».
Στο εξαιρετικά βλάσφημο αυτό βιβλίο, ο κ. Βελόπουλος επιχειρεί να εξισώσει και να συνδέσει την Ορθοδοξία με την ειδωλολατρική «Πατρώα Θρησκεία» (το Δωδεκάθεο), ξεδιπλώνει το ιστορικό παραμύθι της δήθεν ελληνικής καταγωγής του Ιησού Χριστού και όπως είχε αναδειχθεί από σχετικό άρθρο εκείνης της εποχής, ο Χριστός παρουσιάζεται ως νόθος γιος Έλληνα στρατιώτη!
καταμάγια
- Edit
Ολες οι θρησκείες παραμύθια είναι.Και όμοια μεταξύ τους.
Στέλιος Κ καθηγ
- Edit
δεν το καταλαβα
Στέλιος Κ καθηγ
- Edit
είναι Χριστιανός Ορθόδοξος,
όπως όλοι μας!
Ανώνυμος
- Edit
Είσαι σε σύγχυση !!
Υ.Γ. κάποια φορά εξυμνούσες τον βλάσφημο Καζαντζάκη !
Στέλιος Κοκωνης καθηγητ
- Edit
βρε φιλαράκο,να διαβάζεις με ανοιχτα
μάτια,είπα δεν ανήκω στην ελληνική λύση
και ψηφίζω Συριζα!
τον Καζαντζάκη τον αγαπώ πολύ,
όπως όλος ι κοσμος!
Μακάρι, να είχαμε όλοι μας την πίστη
που είχε ο,Καζαντζάκης
για τον Χριστό και το θεό!
” μύγδαλα υπάρχει Θεός και η μυγδαλια
άνοιξε τα άνθη της”
Καζαντζακης!
Αυτό το γνωμικό, να το γράψεις 1.000 φορές
και να το φέρεις, κάτω από το Καμπαναριό,όταν
με το καλό γυρίσω από Βολο!
να προσέχεις τα γράμματα σου ,γιατί είμαι καλλιγράφος,
ως Αγιογράφος και Ζωγραφος ( εργαστήριο Β.Γουναρη)
Αρχοντος Πρωτοψάλτης της Αγιοτατης, Αρχιεπισκοπης
Κωνσταντινουπόλεως και Νέας Ρώμης και Μεγάλου
Αγιογράφου που μαθήτευσε, στον μεγαλύτερο
Αγιογράφο του περασμένου αιώνα,τον “κυρ “Φώτη Κοντογλου!
Ανώνυμος
- Edit
“Μισώ όλους τους θεούς”
ΑΙΣΧΥΛΟΣ