Μη χαίρεστε για το πολύχρωμο πάρτι, είστε το μενού στο τραπέζι! Του Ανδρέα Τσιφτσιάν



Θα μπορούσε να είναι η πιο πρωτότυπη και ευφυής τελετή έναρξης.

Είδαμε όμως ένα woke μανιφέστο, με τη love parade αισθητική σε υπερθετικό βαθμό, τόσο μονοπωλιακό, που ομοιάζει με κτηνώδες βασικό ένστικτο, αυτό του μαρκαρίσματος του animal territorium με το κατούρημα. Ό,τι είδαμε ήταν προπαγάνδιση της νέας κυρίαρχης ιδεολογίας, μία προσπάθεια εξαναγκασμού και επιβολής της ως γενικό πρότυπο. Ήταν επίδειξη δύναμης.

Δεν είναι απλώς μία άποψη, μία ιδεολογία, μία αισθητική προσέγγιση ή τεχνοτροπία, με την οποία μπορεί να συμφωνεί κανείς ή να διαφωνεί, αλλά τώρα πρέπει να την αφομοιώσετε όλοι, είναι η θέση όλων σας από εδώ και στο εξής. Όποιος δεν ακολουθήσει είναι «φασίστας», «ακροδεξιός», «συντηρητικός», «οπισθοδρομικός», «χριστιανοταλιμπάν» κοκ.

Αυτή είναι  αρχή του ολοκληρωτισμού, σημείο ενός δυστοπικού κόσμου, η ομοιογενοποίηση της άποψης. Όλοι δηλαδή, οφείλουν  να έχουν την ίδια θέση με την κυρίαρχη  ιδεολογία και όποιος παρεκκλίνει, θα καθυβρίζεται και θα περιθωριοποιείται. Ο σεβασμός στη «διαφορετικότητα» είναι απλώς ένα σύνθημα φασιστικής ειρωνείας (αφορά πάντα στους άλλους).

Η woke δεν είναι μια συμπληρωματική ιδεολογία που φέρνει περισσότερα «δικαιώματα» στα ήδη υπάρχοντα, αλλά είναι αναθεωρητική ιδεολογία ολόκληρου του πολιτικού και κοινωνικού αξιακού συστήματος. Ο πραγματικός  στρατηγικός  στόχος της woke είναι η αναθεώρηση των αρχών του ουμανισμού (ή ανθρωπισμού) και η αντικατάστασή του με τον κόσμο της μετανεωτερικότητας και μετανθρωπισμού. Σε αυτόν, όχι πια μόνον ο άνθρωπος, αλλά ο άνθρωπος, τα ζώα και οι μηχανές (βλ. cyborg, ΑΙ-robots, τεχνητή νοημοσύνη) εξισώνονται ως ισότιμες οντότητες με ίσα δικαιώματα.

Μην εκπλαγείτε αν δείτε τηλεπερσόνες να συνεντευξιάζουν AI-robots στην TV και να τα φιλούν το χέρι με υποκλίσεις.  Η ανθρωποποίηση των AI-robots είναι μέρος της αποδικαιωματοποίησης του ανθρώπου.

Κατ’επέκταση, η woke  μεταστρέφει  και τροποποιεί την αντίληψή περί  δικαιωμάτων, για να τα αντικαταστήσει και να τα  προσαρμόσει στο δικό της αξιακό σύστημα. Στο τέλος, καταστρατηγεί τα πραγματικά δικαιώματα, μέσω πληθώρας δικαιωματισμών, διότι και αυτά -εξ ορισμού- πρέπει να αναθεωρηθούν, εφόσον δικαίωμα είναι πια, ό,τι νομίζει η κάθε κοινωνική συντεχνία ότι είναι.

Δηλαδή, στον μέχρι σήμερα ουμανιστικό  δυτικό κόσμο η έννοια του δικαιώματος ήταν συλλογική υπόθεση και ο καθορισμός  του βρισκόταν στη δικαιοδοσία της κοινωνίας. Ό,τι αποφάσιζε η οργανωμένη κοινωνία ήταν δεσμευτικό για όλα τα άτομα ξεχωριστά. Στον μετανθρωπιστικό κόσμο αντιστρόφως, η έννοια του δικαιώματος μεταστρέφεται σε ατομική υπόθεση και γίνεται ζήτημα του  «κοινωνικού αυτοπροσδιορισμού». Ό,τι αποφασίζει το άτομο (ή η «μειονότητα», βλ. παρακάτω), είναι δεσμευτικό για την κοινωνία!

Για τους παραπάνω λόγους είναι  μία εξόχως διχαστική και συγκρουσιακή ιδεολογία. Δε μπορεί να σταθεί αυθυπόστατα, παρά μόνο ως ετεροπροσδιοριστική έννοια απέναντι σε αντιλήψεις, τις οποίες θεωρεί παγιωμένες και ξεπερασμένες. Παρότι δε, κατηγορεί πάντα για φοβικότητα, είναι η ίδια φοβική και εχθρική απέναντι σε οτιδήποτε βλέπει ως ανάχωμα στη διάδοσή της και το εξουδετερώνει με τα ίδια μέσα, τα οποία υποτίθεται αντιστρατεύεται, δηλαδή το bullying και την τρομοκρατία, η οποία παίρνει τέτοιες διαστάσεις, ώστε στο τέλος επιβάλει την αυτολογοκρισία. Φοβάσαι πια να μιλήσεις. Και αυτός ακριβώς είναι ο στόχος, όχι μόνο να μη διαφωνείς, αλλά να σιωπήσεις.

Όταν π.χ. κατηγορούν τυφλά και συλλήβδην για ομοφοβία, αυτό το οποίο κάνουν, είναι ουσιαστικά η κάλυψη της δικής τους ετερφοβίας.

Αυτό που επίσης  αναθεωρεί και αμφισβητεί η woke είναι η κάθετη ταξική διαβάθμιση, την οποία και οριζοντιοποιεί με τον νεωτερισμό της «διαφορετικότητας» και «συμπερίληψης». Αναθεωρείται δηλαδή η δομή της ταξικής πυραμίδας.

Οι όροι των νέων «δικαιωμάτων», δηλαδή το νέο κριτήριο των ανισοτήτων, δεν είναι πια οικονομικό και ταξικό, αλλά αυτό της «διαφορετικότητας». Στη woke δεν έχει σημασία αν είσαι πλούσιος ή φτωχός, αλλά «διαφορετικός».  Οι αγώνες του Λαού αποκοινωνικοποιούνται και ατομικοποιούνται ή συντεχνιοποιούνται.

Ο πολιτικός αναθεωρητισμός εδώ είναι προφανής. Καταλαβαίνετε ευκόλως την επικινδυνότητα ως μέσο καθυπόταξης των λαϊκών συμφερόντων από τις ελίτ.  Το συγκλονιστικό οξύμωρο εδώ, είναι ότι με τη νέα πραγματικότητα, για πρώτη φορά στην ανθρώπινη ιστορία,  γίνεται μια επανάσταση από την παγκόσμια ελίτ!

Οι αγώνες του Λαού για κοινωνική δικαιοσύνη και ισότητα ευτελίζονται. Αυτό που γινόταν κάποτε με σημαίες και με ταμπούρλα, με αίμα και δάκρυα σε μια ζωή που τραβούσε την ανηφόρα, γίνεται σήμερα με πολύχρωμα μεταξωτά φτερά  εξωτικών πουλιών.

Η διαβάθμιση γίνεται πια οριζοντίως σε αυθαιρέτως αυτοαποκαλούμενες  «μειονότητες». Εργατική ή μεσαία τάξη δεν υπάρχουν στη woke. Υπάρχουν μόνο «μειονοτικές» τάξεις, η οριοθέτηση των οποίων γίνεται με τέτοιο πονηρό τρόπο, ώστε οι παλλαϊκοί αγώνες για κοινωνική ελευθερία κατακερματίζονται και τελικά υπονομεύονται. Η έννοια της συλλογικότητας δεν έχει πια κοινωνικό, αλλά συντεχνιακό υπόβαθρο με ομάδες συμφερόντων που αντιλαμβάνονται την κοινωνική συνύπαρξη σε ανταγωνιστική σχέση και με κριτήρια παντελώς άσχετα με τα μεγάλα διακυβεύματα της σημερινής κοινωνίας (όπως π.χ. η μονοπώληση της σεξουαλικότητας).

Αυτός που πλήττεται είναι ο «μειονοτικός», όχι ο φτωχός. Μάλιστα στην αντίληψη του woke-νεοφεμινισμού, συλλήβδην όλες οι γυναίκες συνιστούν μειονότητα! Αυτό κι αν συνιστά αισχρή υπονόμευση της κοινωνικής μας συνοχής.

Δεν είναι τυχαίο, ότι ό,τι είδαμε στο Παρίσι «πατούσε» πάνω στην αποδόμηση με επίθεση κατά  συγκεκριμένων ιστορικών, καλλιτεχνικών και θρησκευτικών αναφορών.

Το «βαθύ» πολιτικό μήνυμα, ως τεράστιο διακύβευμα της εποχής μας… και πάλι η σεξουαλικότητα!

Έργα τέχνης, όπως η Μόνα Λίζα, πεταμένα  στον Σηκουάνα ως σκουπίδια, μπαλέτα με υβρίδια ανθρώπων και ζώων, η βιβλική φιγούρα του ρομποτικού καβαλάρη, η σεξουαλικοποιημένη παρωδία του Μυστικού Δείπνου, στην οποία μάλιστα ήταν κι ένα παιδάκι,  το χρυσό βόδι της Παλαιάς Διαθήκης, απρόσωπα «πρόσωπα» με έναν/μία λαμπαδηδρόμο που δεν ήξερες αν είναι γυναίκα ή άνδρας, οι φωτιές στον «παλιό» κόσμο που καίγεται στο imagine του Τζων Λένον, δείχνουν ακριβώς αυτή τη διάθεση ρήξης, δηλαδή δείχνουν θέση μάχης, «ή εμείς ή εσείς».

Αποκλείουν κάθε έννοια συνύπαρξης, η έλευσή  τους ενέχει την έννοια της αντικατάστασης και ουσιαστικά το κυρίαρχο μότο τους, αυτό της «συμπερίληψης» δεν είναι τίποτα άλλο παρά ταυτόχρονα και παντιέρα  αποκλεισμού.

Οι φιλομόφυλοι δε θα βγουν κερδισμένοι από αυτό. Αντιθέτως, ως μέρος  της ίδιας κοινωνίας θα χάσουν όσα και οι υπόλοιποι. Η διαφοροποίηση τους από τη woke-παράνοια θα ήταν πράξη αντίστασης  ελεύθερων ανθρώπων.

Απλώς, εργαλειοποιούνται για την ώρα, χρησιμοποιούνται αισχρά και σύντομα θα καταλάβουν ότι βρέθηκαν παρορμητικά σε ένα βρόμικο παιχνίδι που διακυβεύει την Ελευθερία και Δημοκρατία όλων ανεξαιρέτως. Ο δίκαιος αγώνας των φιλομόφυλων για πραγματικά δικαιώματα, όπως ενάντια στο  κοινωνικό στίγμα, στη χλεύη, στην περιθωριοποίηση, στο bullying, στην ανισότητα, στις διακρίσεις, φαλκιδεύεται ουσιαστικά και εξουδετερώνεται από την αντικατάστασή όλων των παραπάνω, από κοινωνικά διαλυτικούς, δικαιωματίστικους αντιπερισπασμούς,  όπως, το «δικαίωμα» του  άνδρα στη μητρότητα, τον κοινωνικό αυτοπροσδιορισμό του φύλου,  τις πολυγονεϊκές «οικογένειες», τον αποχαρακτηρισμό των εννοιών «πατέρας», «μητέρα» με αντικατάστασή τους  από γονέα Α και Β, τον αμέτρητο αριθμό των φύλων, την άδεια τοκετού και λοχείας  κοκ.

Οι φιλομόφυλοι έχουν  απλώς μια σεξουαλική ιδιότητα  που δεν αφορά κανέναν άλλον ως αποκλειστικά προσωπική τους υπόθεση. Το ότι η woke τους θεωρεί «μειονότητα» με «ιδιαιτερότητα», αυτό από μόνο του συνιστά διάκριση.

Τα ειδικά διαμορφωμένα δωμάτια αυνανισμού σε νηπιαγωγεία «για το δικαίωμα στην εξερεύνηση του σώματος», όπως είδαμε στη Γερμανία ή η παρέλαση ημίγυμνων ανήλικων κοριτσιών του Δημοτικού με ζαρτιέρες  στην Ισπανία «για το δικαίωμα στην συμπερίληψη» είναι απλώς η κορυφή του παγόβουνου. Ο ολοκληρωτικός αναθεωρητισμός προϋποθέτει τον εκμαυλισμό.

Η ουμανιστική Ευρώπη ήταν κάποτε. To τράβηγμα στο καζανάκι από τον νεοφιλελευθερισμό της παγκοσμιοποίησης θα είναι το τελευταίο πράγμα που θα ακούσετε.

 

Ανδρέας Τσιφτσιάν

Οικονομολόγος

6 σχόλια στο άρθρο “Μη χαίρεστε για το πολύχρωμο πάρτι, είστε το μενού στο τραπέζι! Του Ανδρέα Τσιφτσιάν

  1. από το άρθρο :
    Τα ειδικά διαμορφωμένα δωμάτια αυνανισμού σε νηπιαγωγεία «για το δικαίωμα στην εξερεύνηση του σώματος», όπως είδαμε στη Γερμανία ή η παρέλαση ημίγυμνων ανήλικων κοριτσιών του Δημοτικού με ζαρτιέρες στην Ισπανία «για το δικαίωμα στην συμπερίληψη» είναι απλώς η κορυφή του παγόβουνου. Ο ολοκληρωτικός αναθεωρητισμός προϋποθέτει τον εκμαυλισμό. !!!!!(τα θαυμαστικά δικά μου)

    Athens voice NEWSROOM 20.10.2017

    Ένας διαφορετικός οίκος ανοχής άνοιξε στη Γερμανία και έχει επιτυχία. Το Bordoll, όπως ονομάζεται ο οίκος, βρίσκεται στο Ντόρτμουντ και το διευθύνει μια 29χρονη γυναίκα, η Έβελιν Σβαρτς. Προς το παρόν ο οίκος διαθέτει 11 κούκλες από σιλικόνη και τις νοικιάζει 80 ευρώ την ώρα.
    Η Γερμανία, η χώρα – πρότυπο για πολλούς, η χώρα που καθοδηγεί την Ευρωπαϊκή Ένωση, μας παρουσιάζει άλλη μια πρωτιά. Μετά τη λειτουργία οίκων ανοχής για κτηνοβάτες, ακολουθούν οι οίκοι ανοχής για εραστές της… πλαστικής κούκλας! Δεν πέρασε πολύς καιρός άλλωστε από τότε που κάποιος αποφάσισε να παντρευτεί πλαστική κούκλα. Αυτός είναι ο ευρωπαϊκός πολιτισμός που δεν έχει ηθικούς φραγμούς και κανείς δεν ξέρει που μπορεί να φτάσει. Είναι αυτός ο πολιτισμός που καθιέρωσε γάμους με ζώα, ο πολιτισμός που θέσπισε και κόμμα παιδεραστών, που μετατρέπει εκκλησίες σε μπαρ και νομιμοποιεί κάθε ανωμαλία. Να μας λείπει τέτοια πρόοδος.
    Υ.Γ. H Ευρώπη λέι στο Χριστό «Εσύ είσαι ξεπερασμένος, αντί για το δικό Σου Ευαγγέλιο εμείς βρήκαμε τη ζωολογία και τη βιολογία. Τώρα ξέρουμε πως είμαστε απόγονοι όχι δικοί Σου και του ουράνιου Πατέρα Σου, αλλά των ουρακοτάγκων, των γοριλών, των μαϊμούδων. Εμείς τώρα τελειοποιούμαστε για να γίνουμε θεοί, επειδή δεν αναγνωρίζουμε άλλους θεούς εκτός από εμάς».

  2. Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο. Θα ήθελα μόνο να “διορθώσω” κάτι. Στη φράση σας “Δηλαδή, στον μέχρι σήμερα ουμανιστικό δυτικό κόσμο η έννοια του δικαιώματος ήταν συλλογική υπόθεση και ο καθορισμός του βρισκόταν στη δικαιοδοσία της κοινωνίας. …Στον μετανθρωπιστικό κόσμο αντιστρόφως, η έννοια του δικαιώματος μεταστρέφεται σε ατομική υπόθεση και γίνεται ζήτημα του «κοινωνικού αυτοπροσδιορισμού». Ό,τι αποφασίζει το άτομο (ή η «μειονότητα», βλ. παρακάτω), είναι δεσμευτικό για την κοινωνία!”
    Θεωρώ πως στον μετανθρωπισμό το δικαίωμα το αποφασίζει η άρχουσα τάξη και οι εξουσιαστικοί μηχανισμοί, και σίγουρα όχι κάποια μειονότητα.

  3. Ανδρέας Τσιφτσιάν

    - Edit

    Απαντήστε

    Όχι Ελένη,

    η “άρχουσα τάξη” είναι υπεραπλουστευμένη και κυρίως βολική εξήγηση, η οποία και συγκαλύπτει το πρόβλημα. Καθεστηκυία τάξη υπήρχε πάντα, ακόμη και στον ουμανιστικό κόσμο, με μία όμως σημαντική διαφορά, την οποία θα παρουσιάσω παρακάτω. Η εφεύρεση των “μειονοτήτων” τώρα, είναι ένα νέο εργαλείο ελέγχου.

    Στο κείμενο γίνεται λόγος με σαφήνεια για “αυθαιρέτως αυτο-αποκαλούμενες μειονότητες” με την έννοια της “κοινωνικής συντεχνίας”, οι οποίες αναθεωρούν τους στόχους της κοινωνίας για ισότητα, έννοια η οποία επίσης παραποιείται. Εδώ, αναθεωρείται πια μία βασική αρχή της Δημοκρατίας, αυτή της “αρχής της πλειοψηφίας” και η οποία, στον ουμανιστικό κόσμο, ήταν ένας προστατευτικός μηχανισμός της κοινωνίας κατά της αναρχίας και ασυδοσίας. Η αρχή της πλειοψηφίας ήταν consensus συνεννόησης, ώστε να σταματήσουν οι έριδες. Στον ουμανιστικό κόσμο λοιπόν, η άρχουσα τάξη, δεν αμφισβητούσε την παραπάνω αρχή, αλλά προσπαθούσε να επιβληθεί με μηχανισμούς προπαγάνδας και ελέγχου της κοινής γνώμης. Προσπαθούσε δηλαδή, να επηρεάσει την πλειοψηφία και να την προσεταιριστεί. Στον μετανθρωπιστικό κόσμο δε θα χρειάζεται πια, εξαετίας της ασάφειας των εννοιών. Αυτοί, από τους οποίους κινδυνεύει, κατακερματίζονται και αντί να πολεμούν τους επάνω, πολεμούν μεταξύ τους!

    Στον νεοφιλελευθερισμό της παγκοσποιοποίησης καταργείται η πολιτική σε όφελος της οικονομίας. Το κριτήριο δεν είναι πια πολιτικό/κοινωνικό αλλά αμιγώς οικονομιστικό/ωφελιμιστικό. Παρατηρούμε αντιστροφή του στρατηγικού αξιώματος, του πολιτικού αφηγήματος. Ο σκοπός της πολιτικής δεν οφείλει να υπηρετεί πια την κοινωνία αλλά την οικονομία! Για να συμβεί αυτό, πρέπει πια οι οικονομικοί όροι να μην αποτελούν κριτήριο για τις υπό έλεγχο τάξεις, να αναθεωρήσουν δηλαδή τον στρατηγικό τους στόχο. Προς αυτόν τον σκοπό η έννοια της ανισότητας απο-ταξικοποιείται και σεξουαλικοποιείται. Αλλάζει δηλαδή το κριτήριο των λαϊκών αγώνων.

    Ο έλεγχος του “δικαιώματος” είναι πια περιττός από την ελίτ, εφόσον αυτό είναι πια προϊόν ελευθεριάζουσας αντίληψης. Η καθεστηκυία τάξη δεν κινδυνεύει προφανώς από τους αγώνες για σεξουαλικότητα, αλλά από τους αγώνες για κοινωνική ελευθερία, δηλαδή για αναδιανομή του πλούτου. Για να εκμαυλιστεί η συλλογική κοινωνική συνείδηση και να συντηρείται έτσι σε λήθαργο μία διαιρεμένη πλειονότητα απέναντι σε μία άρχουσα ενωμένη μειονότητα, τα εργαλεία είναι ο κατακερματισμός της κοινωνίας σε ανταγωνιστικές μεταξύ τους ομάδες, η a la carte ελευθερία και η ψευδαίσθηση δημοκρατίας. Ποτέ άλλωστε δεν πρόκειται να διεκδικήσεις κάτι, το οποίο νομίζεις ότι ποτέ δεν έχασες. Αυτό, το οποίο πραγματικά θα έχεις χάσει, θα είναι κάτι άλλο από αυτό που νομίζεις ότι έχασες.

    Για πρώτη φορά στην ανθρώπινη ιστορία η παγκόσμια ελίτ οργανώνει με τη woke μία επανάσταση καταστρατηγώντας τη Δημοκρατία και μία βασική της αρχή. Με δύο τρόπους καταργείται η Δημοκρατία, είτε με ολοκληρωτισμό και απαγόρευσή της, είτε με υπερπληθωρισμό “δικαιωμάτων” που την αναιρούν στην πράξη. Και γιατί συμβαίνει αυτό; Διότι η ελευθερία του ενός σταματά πάντα εκεί που θίγεται η ελευθερία ενός άλλου και ο δικαιωματισμός του ενός (δηλαδή το απεριόριστο δικαίωμα ελευθερίας όπως το αντιλαμβάνεται αυθαίρετα ο ίδιος), μοιραία θα θίξει το δικαίωμα ενός άλλου. Καμία Δημοκρατία όμως δε μπορεί να λειτουργήσει με απεριόριστες ελευθερίες, διότι όσες θα είναι αυτές, άλλες τόσες θα είναι και οι ελευθερίες που για χάρη των πρώτων θα πρέπει να περιοριστούν.

    Η καθεστηκυία τάξη λοιπόν δεν είναι το κεντρικό σημείο της ανάλυσης, διότι πάντα ήταν ως τέτοια το πρόβλημα εναντίον των λαϊκών συμφερόντων. Τώρα όμως άλλαξε ο ΤΡΟΠΟΣ με τον οποίο αντιμετωπίζει εμάς ως πρόβλημα. Δίνει το “δικαίωμα” στον έλεγχο των μειονοτήτων και το αφαιρεί από την πλειονότητα. Με αυτόν τον τρόπο δεν πρόκειται να κινδυνέψει ποτέ η θέση της, διότι κανείς δεν πρόκειται να την αμφισβητήσει. Αυτό που θα αμφισβητούμε θα είναι τα ‘δικαιώματα” μεταξύ μας.

    Συνεπώς η φράση στέκει. Ο εχθρός είναι με ο ο ίδιος, αλλά άλλαξε τα όπλα του.

    Δες μόνον ποιες πολυεθνικές εταιρίες, funds και ΜΚΟ είναι πίσω από τη χρηματοδότηση της woke.

    Φιλικά
    Ανδρέας Τσιφτσιάν

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.