Πανελλαδικές 2024 – Αρχαία Ελληνικά, Βιολογία, Μαθηματικά ΓΕΛ Σχολιασμός θεμάτων – Φροντιστήρια εν τάξη



Αρχαία Ελληνικά ΓΕΛ

Τα θέματα των Αρχαίων Ελληνικών είναι για καλά προετοιμασμένους μαθητές, ενώ σε σχέση με τα περσινά θέματα είναι σαφώς πιο απαιτητικά.

Το διδαγμένο κείμενο, περιλαμβάνει την ενότητα του Πλουτάρχου για τον Μ.Αλέξανδρο (Διδακτική ενότητα 21) με ασκήσεις διαβαθμισμένης δυσκολίας και με πρωτότυπη λεξιλογική άσκηση. Το αδίδακτο κείμενο, παρουσιάζει αρκετές δυσκολίες και απαιτεί μεγάλη εξοικείωση με τον Θουκυδίδη. Στη γραμματική άσκηση εξετάζονται βασικοί τύποι, ενώ στο συντακτικό ζητείται ανάλυση μετοχής, μετά από πολλά χρόνια.

 

Βιολογία ΓΕΛ

Τα θέματα στο μάθημα της Βιολογίας Ομάδας Προσανατολισμού των Ημερησίων Γενικών Λυκείων παρουσιάζουν διαβαθμισμένη δυσκολία. Καλύπτουν ευρύ φάσμα της συνολικής εξεταστέας ύλης. Τα ερωτήματα είναι σαφή και μπορούν να απαντηθούν από καλά προετοιμασμένους μαθητές με κριτική και αναλυτική σκέψη. Χρειαζόταν ψυχραιμία από τους μαθητές αφού υπάρχουν ζητήματα που απαιτούσαν ιδιαίτερη προσοχή και λεπτομέρεια, όπως τα υποερωτήματα Γ4, Δ2 και Δ3.

 

Μαθηματικά ΓΕΛ

Τα θέματα ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας ήδη από το θέμα Β. Οι ασκήσεις γενικά ήταν απαιτητικές τόσο από πλευράς εννοιών όσο και από πλευράς διαχείρισης του χρόνου, με ιδιαίτερη προσοχή σε ανάλυση όπως παραγωγησιμότητα, μονοτονία, ρυθμό μεταβολής, εμβαδόν και ρίζες εξισώσεων.

Θέμα Α
Αναμενόμενα θέματα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα και χωρίς ισχυρισμούς, που θα δυσκόλευαν τους μαθητές.

Θέμα Β
Σαφή ζητούμενα αλλά ιδιαίτερα απαιτητικά στην επίλυση. Οι μαθητές έπρεπε να διαχειριστούν ορθά και αποτελεσματικά τον χρόνο τους.

Θέμα Γ
Απαιτητικό θέμα, που για την επίλυσή του προϋπόθεση ήταν ιδιαίτερες γνώσεις στον ρυθμό μεταβολής, ενώ κάλυπτε μεγάλο μέρος της εξεταστέας ύλης.

Θέμα Δ
Αρκετά απαιτητικό θέμα, πιο δύσκολο συγκριτικά με το αντίστοιχο θέμα της περσινής χρονιάς, για πολύ καλά προετοιμασμένους μαθητές με συνδυαστικές έννοιες.

 

 

Θέματα – Απαντήσεις
https://www.en-taksi.gr/frontistiria/panelladikes2024/

 

 

 

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.