Τα θέματα στα Μαθηματικά ΕΠΑΛ ήταν σωστά διατυπωμένα με σαφείς εκφωνήσεις. Οι ασκήσεις παρουσίαζαν κλιμακούμενη δυσκολία χωρίς ιδιαίτερες παγίδες.
Το θέμα Α ήταν αναμενόμενο ως προς τα ζητούμενα θεωρίας, ενώ το θέμα Β περιείχε βασικές έννοιες διαφορικού λογισμού.
Το θέμα Γ ήταν θέμα στατιστικής, όπως συνηθίζεται, χωρίς όμως να δίνεται κάποιος στατιστικός πίνακας ή να ζητείται από τους μαθητές να σχεδιάσουν κάποιον πίνακα από μόνοι τους. Ιδιαίτερη προσοχή απαιτούσε ωστόσο το ερώτημα Γ4.
Το θέμα Δ ήταν μαθηματικό πρόβλημα με όχι ιδιαίτερο επίπεδο δυσκολίας.
Θέματα – Απαντήσεις
https://www.en-taksi.gr/frontistiria/panelladikes2024/