3 βασικές απαιτήσεις του κοινού από τα ιατροτεχνολογικά προϊόντα;



Μελέτη σε 6000 άτομα που έχουν χρησιμοποιήσει πρόσφατα κάποια ιατροτεχνολογικά προϊόντα έδειξε ποια είναι τα τρία συνηθέστερα πράγματα, στα οποία το κοινό προσδοκά να ανταποκριθούν τα προϊόντα αυτά. Οπωσδήποτε η ψηφιακή τεχνολογία έχει παράσχει σημαντικά επιτεύγματα στον κλάδο. Με τη σειρά του αυτό έχει ως αποτέλεσμα να παρέχονται ιδιαίτερης αξίας υπηρεσίες σε καθέναν βασισμένες στις προσωπικές ανάγκες.

Αυτό που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, είναι ότι τα wearables κυρίως και οι πάσης φύσεως αισθητήρες δευτερευόντως ενίσχυσαν αυτή την αλλαγή. Πλέον οι εταιρείες που παράγουν ιατροτεχνολογικά προϊόντα έχουν τη δυνατότητα να χτίσουν μια διαρκή σχέση με τον ασθενή προσφέροντας την κατάλληλη υποστήριξη μέσω της διάγνωσης και της θεραπείας. Ποιες είναι όμως οι απαιτήσεις, που έχουν όσοι χρησιμοποιούν τα ιατροτεχνολογικά προϊόντα και που εντοπίζουν περιθώρια βελτίωσης;

  • Το κοινό θέλει καθοδήγηση από την πηγή!

Είτε μιλάμε για βηματοδότες είτε για έλεγχο του σακχάρου, είτε πρόκειται για κάτι απλό ή για πιο σύνθετο, μερικές φορές μπορεί να αφορά ζήτημα ζωής και θανάτου. Το 76% των ανθρώπων που χρησιμοποίησαν ιατροτεχνολογικά προϊόντα τα τελευταία χρόνια εξηγούν, ότι η κατάλληλη υποστήριξη είναι καίριας σημασίας.

  • Η εξατομικευμένη εξυπηρέτηση νο.1 παράγοντας στα ιατρικά αναλώσιμα

Το κοινό που χρησιμοποιεί ιατρικά αναλώσιμα αποζητά πλέον εξατομικευμένες υπηρεσίες. Αυτού του τύπου η παροχή είναι που θα κάνει μια εταιρεία με ιατροτεχνολογικά προϊόντα να ξεχωρίσει. Άλλωστε αυτή ακριβώς η συνθήκη στάθηκε η αφορμή, ώστε να παρέχονται από τις εταιρείες του κλάδου, υπηρεσίες που προσθέτουν αξία στην καθημερινότητα του καταναλωτή.

Έτσι παροχές όπως η συμβουλευτική, η ενημέρωση, η εκπαίδευση στη διαχείριση της ανάρρωσης ή μιας χρόνιας πάθησης είναι παραδείγματα τέτοιων υπηρεσιών, που αυξάνουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Σε αυτές τις περιπτώσεις η ξεκάθαρη και κατανοητή επικοινωνία είναι το κλειδί. Παρόλα αυτά μόνο το 7% όσων χρησιμοποιούν τα ιατρικά αναλώσιμα, πιστεύουν ότι τα θέματα, που οι εταιρείες επικοινωνούν μαζί τους, τους αφορούν πραγματικά. Εξίσου μικρό, μόλις 16% των ασθενών- καταναλωτών, είναι το ποσοστό όσων κατανοούν αυτά που οι εταιρείες του κλάδου ανακοινώνουν, επικοινωνούν με το κοινό. Επομένως είναι ξεκάθαρη η πρόκληση της δημιουργίας περιεχομένου, που αφορά το κοινό. Το δε περιεχόμενο θα πρέπει να είναι ταυτόχρονα και κατανοητό.

Πως θα ξέρουν οι εταιρείες τι αφορά το κοινό τους; Μια κλεφτή ματιά στα στατιστικά της ιστοσελίδας τους μαρτυρά τα πάντα. Τι πληροφορίες αναζητούν οι περισσότεροι που μπαίνουν στην ιστοσελίδα σας; Αυτό θα είναι και το περιεχόμενο γύρω από το οποίο θα πρέπει να κινηθούν. Έτσι θα μπορέσετε να παρέχετε εξειδικευμένες πληροφορίες.

  • Κοινός παρονομαστής σε παραφαρμακευτικά προϊόντα και ιατρικά αναλώσιμα

Όπως με τα παραφαρμακευτικά προϊόντα, έτσι και με τα ιατρικά αναλώσιμα, η εμπιστοσύνη του καταναλωτή- ασθενή είναι το κλειδί. Η πλειονότητα των χρηστών προϊόντων ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, το 72% εξ αυτών για την ακρίβεια, δείχνουν εμπιστοσύνη στις εταιρείες με ιατρικά αναλώσιμα. Προκειμένου λοιπόν οι επιχειρήσεις του κλάδου να συνεχίσουν να προσθέτουν αξία στην καθημερινότητα των πελατών τους με τις υπηρεσίες, που παρέχουν, θα πρέπει να εξελίσσονται διαρκώς.

Όταν οι καταναλωτές γνωρίζουν, ότι γίνεται σωστή και διαφανής διαχείριση και των πληροφοριών, που δίνουν στις εταιρείες:

  • Το 54% μοιράζονταν πληροφορίες από το ιατρικό τους απόρρητο με βάση τις μετρήσεις μιας ιατρικής συσκευής, ώστε η εταιρεία- πάροχος να παρέχει καλύτερη φροντίδα.
  • Το 50% έστελνε σχόλια στην εταιρεία με παραφαρμακευτικά προϊόντα ή ιατρικά αναλώσιμα. Με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία εξελίσσει ένα υπάρχον προϊόν ή δημιουργεί νέο, που θα καλύπτει απόλυτα τις ανάγκες του κοινού της.
  • Το 41% ήταν θετικό να μοιραστεί πληροφορίες από ένα wearable, ώστε η εταιρεία να παρέχει καλύτερη περίθαλψη.

Το κλειδί πάνω από όλα, βάσει και των παραπάνω στατιστικών, είναι η εμπιστοσύνη στην εταιρεία. Αξιόπιστη εταιρεία είναι εκείνη που βάζει σε πρώτο πλάνο τον ασθενή ή το άτομο που αναρρώνει και διατηρεί ένα ανοιχτό κανάλι επικοινωνίας μαζί του. Επιπρόσθετα συλλέγει πληροφορίες και τις διαχειρίζεται με τρόπο διαφανή και μόνο προς όφελος του ασθενούς.

Έχοντας γνώμονα τα παραπάνω η εταιρεία του κλάδου των ιατρικών προϊόντων, είτε αυτά είναι συσκευή μέτρησης της πίεσης είτε τεστ covid, χτίζει μια σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης με τον πελάτη βελτιώνοντας ταυτόχρονα τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.