Έναρξη μαθημάτων, δια ζώσης και διαδικτυακά σήμερα για τη δεύτερη γενιά μεταπτυχιακών φοιτητών στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού για την τεχνολογία του πράσινου υδρογόνου.
Το μοναδικό πρόγραμμα μετπτυχιακών σπουδών για το υδρογόνο στην Ελλάδα και από τα πρώτα στην Ευρώπη, έγινε πραγματικότητα σε συνεργασία της Περιφέρειας με τους καθηγητές και την Πρυτανεία καθώς αποδέχτηκαν πέρυσι την πρόταση μου για τη θέσπιση του.
Τριπλάσιοι φοιτητές (60) σε σχέση με τον πρώτο κύκλο θα παρακολουθούν τα μαθήματα για τους επόμενους 18 μήνες, καθιστώντας την Περιφέρεια μας έναν από τους πρωταγωνιστές στον τομέα αυτόν σε όλη την Ευρώπη.
Ελπιζω και εύχομαι να συνεχιστεί η σπουδαία αυτή προσπάθεια που εγγυάται λαμπρό μέλλον για τους νέους στον τόπο μας!!
Giorgos Kasapidis A
Ανώνυμος
- Edit
Πρωτοπόρος κσι εδώ !
Λεβαντάκης
- Edit
το υδρογόνο έγινε τώρα” αλλογόνο”,
άλλος σε πήρε τη θέση κι άλλος στο τιμόνι
της περιφέρειας.
βάλε τον δράκο σου ,στο κοτετσι σου ,να φυλαγει
και τις κοτούλες σου και το κηπάκι σου.
Ανώνυμος
- Edit
Εμμονή στη λογοδιάρροια !!! Απέτυχε ο ψυχολόγος σου. Βρες άλλον !
Άγνωστος
- Edit
Το άσχημο είναι ότι στον βωμό του δήθεν εκσυγχρονισμου, θεωρούμε αστείο τις κοτουλες του Κασαπιδη. Σε λίγο δε θα έχουμε να φάμε και… μας πείραξε η επαφή με τη φύση που, στο κάτω κάτω, είχε προτείνει προαιρετικά ο Κασαπιδης. Αυτοί είμαστε, ω Έλληνες!
Ανώνυμος
- Edit
Υδρογόνο και πράσινα άλογα!!! Μπορεί να δικαιολογήσει η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας τη δαπάνη των 2.5 εκατομμυρίων ευρώ για να αγοραστούν δύο (2) αυτοκίνητα με καύσιμο υδρογόνο και να γίνει η υποδομή για την παραγωγή και αποθήκευση του υδρογόνου??? Με τα ίδια χρήματα θα μπορούσαν να αγοραστούν πάνω από 60 ηλεκτρικά αυτοκίνητα και να μετατραπεί όλος ο στόλος της Περιφέρειας σε ηλεκτρικός!!! Έχουν ρωτήσει αν αυτά τα αυτοκίνητα υποστηρίζονται στην Ελλάδα??? Αν υπάρχουν ανταλλακτικά, αν υπάρχουν συνεργεία??? Καλά τα πιλοτικά προγράμματα, αλλά όχι με τα χρήματα των φορολογουμένων!!! Ας δώσουν τα αυτοκίνητα οι εταιρείες για να τα διαφημίσουν και να δούμε στην πράξη αν βολεύουν τις ανάγκες του δημοσίου και πως λειτουργούν!!! Όσο για τις προοπτικές του υδρογόνου, τα ακούω και τα διαβάζω από το 2000, όταν ο Jeremy Rifkin έβγαλε το βιβλίο η “Οικονομία του υδρογόνου”, η οποία όμως δεν ήρθε ποτέ… Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, που ο πιο έξυπνος άνθρωπος στον πλανήτη αυτή τη στιγμή, ο Elon Musk, αποκαλεί τις κυψέλες καυσίμων (fuel cells), ανόητες κυψέλες (fool cells)…
Ανώνυμος
- Edit
Κάπου το έχεις χάσει. Το υδρογόνο θα αποτελεί το μελλοντικό καύσιμο για την ηλεκτροπαραγωγή, αρχικά ως μείγμα με ΦΑ και έπειτα αυτούσιο, η κυψέλη καυσίμου είναι πατέντα 120 ετών και η απουσία της από την αυτοκινητοβιομηχανία έγκειται στο πρόβλημα αποθήκευσης του υδρογόνου, Στο θέμα της περιφέρειας τώρα αν έπεσαν τόσα λεφτά από δημόσιο χρήμα είναι όντως τραβηγμένο, αλλά πώς είσαι σίγουρος γι’ αυτό; Ότι ήταν χρήματα του δημοσίου;
Ανώνυμος
- Edit
Ας ψάξετε να δείτε τα ανύπαρκτα βιογραφικά των καθηγητών του ΠΔΜ!
Η ΞΕΦΤΙΛΑ!
Ανώνυμος
- Edit
πρόβλεψε ο ηττημένος κοτετσι…
για να βάλουμε την επενδυτική βαθμιδα;
με λάδι 15 ευρώ και φέτα 14 ευρώ,θα πάρουμε
το τρίτο μεγαλύτερο μέγεθος της ….επενδυτικής βαθμιδας!
χρέος δημόσιο και ιδιωτικό,μεγαλύτερα σ όλη την ευρωπη!
πρωτογενής τομεας νεκρος!
τελικά θα πάρουμε…το τρίτο μεγαλύτερο…..,της επενδυτικής βαθμιδας!
Ανώνυμος
- Edit
Δυστυχώς τα ανύπαρκτα βιογραφικά, παρασέρνουν και ανύπαρκτους πολιτικούς… Κοντός ψαλμός αλληλούια… ψάξτε την εταιρεία advent που είναι εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο για να καταλάβετε τί είδους business θέλουν να κάνουν στην Κοζάνη… Ότι δεν κατάφεραν στην Κίνα, την Ιαπωνία, στις ΗΠΑ, στη Γερμανία κτλ (τη βιομηχανοποίηση των κυψελών καυσίμου) θα το κάνουν στην Κοζάνη… τί να πω??? Όπου σταματάει η λογική, έρχεται ο παραλογισμός…
Ανώνυμος
- Edit
Υπάρχει και καλύτερο μεταπτυχιακό για το Υδρογόνο και πιο παλιό και πιο καταξιωμένο και Διεθνές και από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας . Παραπληροφόρηση ο κ. Κασαπιδης