Ολοκληρώθηκε ακόμα μια σχολική χρονιά και χιλιάδες εκπαιδευτικοί που διορίστηκαν τα έτη 2020, 2021, παραμένουν σε καθεστώς «ομηρείας» και ανασφάλειας. Έχει συμπληρωθεί ή συμπληρώνεται η 2ετής δοκιμαστική υπηρεσία και παρόλα αυτά δεν έχει γίνει ή είναι στον «αέρα» η διαπιστωτική πράξη μονιμοποίησής τους.
Μιλάμε για εκπαιδευτικούς που έχουν υπηρετήσει το δημόσιο σχολείο για πάνω από 15 χρόνια, έχουν αλωνίσει από άκρη σε άκρη όλη τη χώρα, δουλεύοντας ως αναπληρωτές. Σε πολύ δύσκολες συνθήκες, κράτησαν το δημόσιο σχολείο όρθιο. Άμεσα και πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς πρέπει η Κυβέρνηση και ο νέος Υπουργός Παιδείας να τοποθετηθεί και να απαντήσει στις δίκαιες διεκδικήσεις και την αγωνία χιλιάδων ανθρώπων. Αν θα συνεχίσει να αξιοποιεί με εκβιαστικό τρόπο το νομοθετικό πλαίσιο (ν.4823/21), (παρ. 7 του άρθρου 62 του ν. 4589/2019) που συνδέει τη μονιμοποίηση μετά τη 2χρονη δοκιμή των νεοδιόριστων με τις διαδικασίες της αντιεκπαιδευτικής αξιολόγησης-κατηγοριοποίησης των σχολείων.
ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός τι προτίθεται να κάνει έτσι ώστε οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να προχωρήσουν άμεσα στην έκδοση των διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης για όλους τους δόκιμους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς του 2020 και του 2021.
Ο Βουλευτής
Δελής Γιάννης