Η απαγόρευση κυκλοφορίας παντός είδους οχημάτων , με μεικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων στην εθνική οδό Κοζάνης – Λάρισας (υψηλή γέφυρα των Σερβίων) και η μεταφορά της κυκλοφορίας των βαρέων οχημάτων από την πόλη της Κοζάνης προς Κήπο και προς τη γέφυρα Ρυμνίου , ελλοχεύει πολλούς κινδύνους , καθώς τα βαρέα οχήματα θα διέρχονται μέσα από κατοικημένους οικισμούς.
Επειδή η πρόληψη σώζει ζωές κρούω τον κώδωνα του κινδύνου και προτείνω την άμεση τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών πριν την είσοδο και την έξοδο των οικισμών όπου θα διέρχονται τα βαρέα οχήματα. Όπου είναι εφικτό επιβάλλεται η παράκαμψη εκτός οικισμών και η άμεση ασφαλτόστρωση μικρών τμημάτων χωματόδρομων.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η επιτακτική πλέον ασφαλτόστρωση του δρόμου μήκους 1,5 χλμ πριν από τον Κήπο Κοζάνης, όπου θα οδηγήσει τα χιλιάδες βαρέα οχήματα εκτός οικισμού προς τη γέφυρα του Ρυμνίου.
Οι κάτοικοι των εν λόγω οικισμών άρχισαν ήδη να ανησυχούν και η Πολιτεία οφείλει να προνοήσει άμεσα, χωρίς γραφειοκρατικές καθυστερήσεις, στην αντιμετώπιση του προβλήματος πριν βρεθούμε όλοι μας αντιμέτωποι με ακόμη ένα τραγικό συμβάν.
Ο δρόμος μετά τη γέφυρα του Ρυμνίου προς Τριγωνικό έχει υποστεί εδώ και καιρό καθίζηση κι είναι αδύνατη η διέλευση φορτηγών από το συγκεκριμένο σημείο κι επιπλέον η ανάβαση για οχήματα με μεγάλο φορτίο είναι πολύ δύσκολη κι επικίνδυνη στο συγκεκριμένο τμήμα του οδικού δικτύου.
Έπρεπε να είχε προβλεφθεί εγκαίρως η ανάγκη βελτίωσης του οδικού δικτύου Κοζάνη- Ρύμνιο- Τριγωνικό ώστε να εξυπηρετήσει την κυκλοφορία των οχημάτων λόγω εκτέλεσης εργασιών στη γέφυρα των Σερβίων.
Φτάσαμε, λοιπόν, στο σημείο που φοβόμασταν. Μετά από 3 χρόνια αναμονής και ταλαιπωρίας των οδηγών, η κατάσταση εξακολουθεί να είναι επικίνδυνη και πλέον οδηγούμαστε ως περιοχή σε λύσεις που θεωρούνται αναγκαίες αλλά είναι ακόμη πιο επικίνδυνες.
Κυριάκος
- Edit
Να μην ξεχνάμε και τότε το 1995,με τον μεγάλο σεισμό,είχε πάθει ζημιές η γέφυρα Ρυμνίου!Ας γίνει και εκεί ένας έλεγχος!Εκεί κοντά ήταν το επίκεντρο!