213 επίδοξοι βιαστές στριμώχνονται στην πλατφόρμα προκειμένου να λεηλατήσουν τα άνθη της παιδικής αθωότητας και τα ποδοπατήσουν πριν προλάβουν να γίνουν καρποί.
Παιδική Αθωότητα: Αγνή, Θαυμαστή η μορφή της, Ωραία, λυγερή η κορμοστασιά της, Όμορφη η όψη της, Τρέμει τη βία, Ήλιος φωτεινός το πρόσωπό της, Ταράζεται από την Αδικία, υποκύπτει στην αδήριτη Ανάγκη.
Είναι αυτή η σκληρή Ανάγκη που ανοίγει την κερκόπορτα, για να εισβάλλουν στο ντελικάτο κορμάκι της Αθωότητας οι παιδοβιαστές με τη χαλασμένη ψυχή. Με το χρήμα εξαγοράζουν τον αδύναμο, πληρώνουν την ικανοποίηση του άρρωστου, βρώμικου πάθους τους.
Ευυπόληπτοι, με κοινωνικές και πολιτικές διασυνδέσεις, πλασάρουν το καθώς πρέπει προσωπείο τους. Το πραγματικό πρόσωπο κινείται άφοβα στους σκοτεινούς δαιδαλώδεις διαδρόμους του διαδικτύου. Εκεί οι βρώμικες δοσοληψίες, οι πλεκτάνες και το παραμύθι του άγνωστου.
Και ύστερα έρχεται η τρίτη πράξη, η τέλεση του εγκλήματος στην πραγματική ζωή. Μέσα στους δρόμους των μεγαλουπόλεων, στα στέκια της παιδικής πορνείας που όλοι γνωρίζουν, αλλά κανένας δεν μιλάει. Είναι το κοινό μυστικό του παιδικού βιασμού και της μαστροπείας, που καταπίνει τα παιδιά της ανάγκης. « Όπου φτωχός κι η μοίρα του» .Είναι η φτώχεια που δεν της επιτρέπεται να σηκώσει το κεφάλι, για να δει τον ήλιο της δικαιοσύνης. Και όποιος το τολμήσει, θα τον πατήσει και θα τον λιώσει η μπότα του ισχυρού.
Και ποιος θα υπερασπιστεί και θα προστατέψει την παιδική αθωότητα;
Για όσους μπορούν να την κοιτάξουν στα μάτια και να υποσχεθούν ότι δεν θα την ξεχάσουν, μιλάνε τα τραγούδια:
…. Δώδεκα χρονών κι ο ήλιος δεν την είδε παρά η μάννα της, παρά η μάννα της κανέλα τη φωνάζει, κανελόριζα και άνθος της κανέλας, φούντα της μηλιάς….
…. Μον κλαίω τα μάτια τα γλαρά το λυγερό κορμάκι, το αγρίμι, το ελαφάκι, που ήταν δώδεκα χρονών παρθένα παναγιά μου κι έλαμπε η γειτονιά μου…
Κοζάνη 25-10-2022
Γκουτζιαμάνη Γιάννα
Ανώνυμος
- Edit
Τα «τέρατα» δεν προσγειώθηκαν στην χώρα μας από το πουθενά. Γεννά στρατιές από δαύτα η νοσηρότητα της κοινωνίας, η διαφθορά του κρατικού μηχανισμού, η απουσία ηθικών φραγμών, η αποδόμηση των αξιών, η θεοποίηση του σεξ, η ειδωλοποίηση της σάρκας, η νοοτροπία του πανσεξουαλισμού, η «προοδευτικότητα» της ακολασίας, ηθικής και νομικής.
Τα παιδιά χάνουν το οξυγόνο της αθωότητας τους μέρα με τη μέρα, γιατί τους το κλέβει μια νοσηρή κοινωνία που πεθαίνει από πνευματική ασφυξία.
Έλεος!
- Edit
Και οι παντόφλες.
Απ εκεί ξεκινάει η σαπίλα της κοινωνίας,πρώτα απ τους θεομπαιχτες και μετά από τους λαομπαίχτες.
Ζήτω η Ελλάδα,ζητώ οι παντόφλες,ζήτω η νέα δημοκρατια!
Άνθρωποι στα Γρεβενά τον χειμώνα θα καίνε τα…..για
να ζεσταθουν κι ο άλλος ο υποταγμενος που προσκυναει παντόφλες θα ζεσταινεται με τα κόκκινα δάνεια ανθρωπων που λιμοκτονουν.
Θεός φυλαξοι….από που να μας φυλάξει απ τις παντόφλες ή απ τα αρπακτικά μέρους των πολιτικων;
Ανώνυμος
- Edit
“ἡ εἰκόνα τοῦ σύγχρονου κόσμου”.
Προσπαθώντας νὰ δῶ ποιὰ εἶναι ἡ κατάσταση τοῦ σύγχρονου κόσμου, τὴν ἐντόπισα κυρίως στὴν δυαδικὴ σχέση μεταξὴ ἠδονής καὶ ὁδύνης, ἀφοῦ σήμερα ἐπιδιώκεται ἡ ἀπόλαυση τῆς ἠδονῆς μὲ ὁποιονδήποτε τρόπο εἶναι δυνατόν, καὶ βέβαια, συνέπεια αὐτῆς τῆς ἠδονῆς εἶναι ἡ ὀδύνη, ὁ πόνος, «ἡ βίωση τῆς τραγικότητος τοῦ θανάτου». Ἔτσι, λοιπὸν, ἀπὸ τὴν παρὰ-φύσει ἠδονὴ προέρχεται ἡ ὀδύνη, καὶ στὴν προσπάθεια νὰ ἀποφύγη ὁ ἄνθρωπος τὴν ὀδύνη, καταλήγει στὴν ἠδονή, συνέπεια τῆς ὁποίας εἶναι πάλι ἡ ὀδύνη. Πρόκειται γιὰ ἕναν φαῦλο κύκλο.
. Πολλοὶ ὁμιλούν γιὰ τὸ δυτικὸ πνεύμα, ἀλλὰ ἴσως δὲν μποροῦν νὰ ἀντιληφθοῦν ὅτι ἡ ἀτμόσφαιρα τοῦ δυτικοῦ πνεύματος εἶναι ὁ ἠδονισμὸς καὶ ἡ αἰσθησιοκρατία. Καθὼς ἐπίσης, πολλοὶ ὁμιλοῦν γιὰ τὴν Ὀρθοδοξία, τὴν Ρωμαίικη παράδοση, ἀλλὰ δὲν μποροῦν νὰ καταλάβουν ὅτι τὸ ὀρθόδοξο ἐκκλησιαστικὸ ἦθος φαίνεται στὸν τρόπο ὑπέρβασης τῆς ἠδονῆς καὶ τῆς ὀδύνης
Έλεος
- Edit
Αυτά στους Μιχους που κρατάνε τον Σταύρο Του και ψαλουν από πάνω και φωτογραφιζονται με μυρίπνοα άνθη της Ν,Δ ,πολιτικά και” εκκοησιαστικα”
Έλεος
- Edit
Αυτά στους Μιχους που κρατάνε τον Σταύρο Του και ψαλουν από πάνω και φωτογραφιζονται με μυρίπνοα άνθη της Ν,Δ ,πολιτικά και” εκκλησιαστικα”