Σας ενημερώνουμε ότι από σήμερα, Τρίτη 04 Οκτωβρίου 2022, η εγκατάσταση Τηλεθέρμανσης Κοζάνης βρίσκεται στο στάδιο της προετοιμασίας εκκίνησης για την επερχόμενη 30η Περίοδο
θέρμανσης 2022/2023.
Το σύστημα αναμένεται να είναι σε πλήρη ετοιμότητα και να παρέχει κανονικά θερμική ενέργεια στο σύνολο των καταναλωτών από την μεθεπόμενη Παρασκευή, 14 Οκτωβρίου 2022.
Η Δ.Ε.Υ.Α. Κοζάνης έχει προβεί από την πλευρά της κατά την θερινή περίοδο σε όλες τις απαραίτητες εργασίες για την διασφάλιση της σταθερής και ομαλής λειτουργίας της εγκατάστασης για την παροχή και διανομή της διαθέσιμης από την ΔΕΗ Α.Ε. θερμικής ενέργειας, εφόσον οι μονάδες τροφοδοσίας της τελευταίας λειτουργούν κανονικά.
Εξόφληση λογαριασμών-ρύθμιση οφειλών.
Με την ευκαιρία της έναρξης λειτουργίας της Τηλεθέρμανσης θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε στους καταναλωτές μας, για μια ακόμα φορά, την υποχρέωση της εμπρόθεσμης εξόφλησης των λογαριασμών κατανάλωσης Θερμικής ενέργειας ή τη ρύθμιση / διακανονισμό ενδεχόμενων οφειλών, σύμφωνα με τους τρόπους διακανονισμού που ισχύουν για την αποφυγή του κινδύνου διακοπής της παρεχόμενης υπηρεσίας εν μέσω της χειμερινής περιόδου.
– Συντήρηση εγκαταστάσεων / Εξοικονόμηση ενέργειας.
Εφιστάται ιδιαίτερα η προσοχή στους καταναλωτές να προβούν έγκαιρα στην προληπτική συντήρηση των εσωτερικών τους εγκαταστάσεων θέρμανσης της ιδιοκτησίας τους, ώστε αφενός να αποφύγουν ενδεχόμενες βλάβες και διακοπές της θέρμανσης και αφετέρου να μειώσουν την κατανάλωση ενέργειας και κατά συνέπεια το κόστος θέρμανσης, αποκομίζοντας οικονομικό όφελος σε μία δύσκολη οικονομικά για όλους περίοδο.
Εξυπηρέτηση καταναλωτών. Σε περίπτωση οποιουδήποτε λειτουργικού προβλήματος, οι καταναλωτές μπορούν να εξυπηρετηθούν με έναν από τους ακόλουθους τρόπους :
(α) με τηλεφωνική επικοινωνία καθ’ όλη την διάρκεια του 24ώρου στον αριθμό κλήσης : 24610 51 555
(β) με φυσική παρουσία από το Τμήμα Πελατείας τηλεθέρμανσης που βρίσκεται στο κτίριο της Δ.Ε.Υ.Α. Κοζάνης, στη διεύθυνση 2ο χλμ. Π.Ε.Ο. Κοζάνης-Θεσσαλονίκης, 501 32, ΚΟΖΑΝΗ, κατόπιν
τηλεφωνικού ραντεβού.
(γ) με την υποβολή του ερωτήματος τους – αποκλειστικά και μόνο για λειτουργικά / τεχνικά προβλήματα – μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση dh-support@deyakoz.gr .