Μετά τις νέες ρυθμίσεις στα ΑΕΙ και τις Πανελλαδικές εξετάσεις, με το διπλό μηχανογραφικό, τον περιορισμένο αριθμό επιλογών και την ελάχιστη βαθμολογική βάση, αλλαγές που περιλαμβάνονται στο νομοσχέδιο που ψηφίστηκε την περασμένη εβδομάδα στη Βουλή, το υπουργείο Παιδείας βάζει μπροστά την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων. Παράλληλα, η κυβέρνηση ετοιμάζει το νέο νομοσχέδιο το οποίο θα περιλαμβάνει την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, προκαλώντας ντόμινο αντιδράσεων στην εκπαιδευτική κοινότητα.
Αξιολόγηση σχολικών μονάδων
Οι διευθύνσεις των σχολικών μονάδων όπως ορίζεται στην κυβερνητική απόφαση με τίτλο «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο», θα πρέπει μέσα στο Φεβρουάριο, να ενημερώσουν του Συλλόγους Διδασκόντων για το νέο σύστημα εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης σχολικών μονάδων. Στη συνέχεια θα πρέπει να δημιουργήσουν ομάδες εκπαιδευτικών που θα αναλάβουν την εισήγηση της αποτίμησής της αξιολόγησης και έπειτα να συντάξουν την Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, που θα κατατεθεί στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ). Την ευθύνη για την υλοποίηση του συλλογικού προγραμματισμού και της εσωτερικής αξιολόγησης έχει ο διευθυντής του σχολείου και η έκθεση συντάσσεται στο τέλος κάθε διδακτικού έτους. Οι εκθέσεις της εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης θα αναρτώνται σε ειδική σελίδα του ΙΕΠ.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του υπουργείου, η εσωτερική αξιολόγηση είναι μία συνεχής κυκλική διαδικασία τριών υποχρεωτικών σταδίων. Πρώτον, το στάδιο του σχεδιασμού, που αφορά στον συλλογικό προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας και στον εντοπισμό των θεματικών αξόνων, των τομέων δηλαδή που κρίνονται ιδιαίτερης σημασίας για τη μάθηση των μαθητών και για τη λειτουργία της σχολικής μονάδας και είναι δυνατό να βελτιωθούν. Δεύτερον, το στάδιο της υλοποίησης, που αφορά στη διαδικασία του συλλογικού προγραμματισμού και στην εφαρμογή των Σχεδίων Δράσης. Και τέλος, την αξιολόγηση, που αφορά στην αποτίμηση της λειτουργίας της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου συνολικά, καθώς και των επιμέρους Σχεδίων Δράσης, με βάση τα κριτήρια που έχουν οριστεί από τις Ομάδες Δράσης και τα δεδομένα που έχουν προκύψει σε σχέση με την επίδρασή του.
Αντίθετοι δάσκαλοι και εκπαιδευτικοί
Σκοπός της εσωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων, όπως ορίζεται από την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως και αναφέρει ο σχετικός νόμος είναι «η συνεχής βελτίωση της ποιότητας του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου σε επίπεδο σχολικής μονάδας και κατ’ επέκταση στο σύνολο του εκπαιδευτικού συστήματος». Οι εκθέσεις εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης θα αναρτώνται σε ειδική ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ, ενώ συνοπτικές εκδόσεις των εκθέσεων θα αναρτώνται και στις ιστοσελίδες των σχολικών μονάδων…
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ
Ανώνυμος
- Edit
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ..ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΘΑΡΣΗ??
Ζέον ύδωρ
- Edit
Κάθαρση το μυαλό σου θελει αμβρισιοταλιμπανιστακο!!
Να’ταν η ζηλεια ψώρα…
Περι ποιητικής!!στέλιος!!
- Edit
Εχεις τοση αγαπη για τους εκπαιδευτικους, που,μαλλον θελεις και την καθαρση των συνταξιουχων εκπαιδευτικων,σωστα;
Και παλι δεν θα χορτασεις,σωστα;
Μαθε, Μούσα, Μελπομένη, του Αριστοτελη πως οι εκπαιδευτικοι αξιολογουνται καθημερινα απο 100,200,300 και σε πολλα σχολεια πλεον των 400 μαθητων και των γονεων και κηδεμονων αυτων και αξιολογουνται απο την μικροκοινωνια στην οποια ζουν και κινουνται!!
Μπερδεψες την καθαρση του μυαλου σου με την εκκαθαριση ολων εκεινων που κατεχουν θεσεις και αξιωματα με αλλα προσοντα και με ρουσφετια και σκυψιμο του αυχενα σε παραπολιτικους και παραεκκλησιαστικους ,θεσεις που κατεχουν αβροχοις ποσι(ν)!!!!
“εστιν ουν τραγωδια μιμησις πραξεως σπουδαιας και τελειας……την των τοιούτων παθηματων καθαρσιν”
Απο την κωμωδια στην τραγωδια δυο βηματα…οσο πιανει η αγαπη σου για τους εκπαιδευτικους!!
Να’ ταν η ζηλεια ψωρα….
Εδω ταιριαζουν τα σοφά λογια των Ποντίων” η κατα το κρεας κι’ εφτανε κι’ ελεγε,Τετραδι εν σημερον”
Ποιοι θελουν τον λαο αγραμματο,απαιδευτο,μακρυα απο την γνωση,την μαθηση,μακρυα απ’ τα ωραια και μεγαλα και αληθινα;
Βλεπε τους αριστους της αχρηστιας που προσπαθουν με αγροφυλακες να συλλαμβανουν τα λουλουδια, την γνωση,βλεπε παραεκκλησιαστικα καταλοιπα που αφοριζαν Γαλιλαιους και σημερα θεωρουν τον Διαφωτισμο,θεοκτονο και τον Βολταιρο,εκφυλο!!
Αυτα τα τιποτάκια που ακομα δεν ξεκαθαρισαν στο σκουριασμενο τους μυαλο,αν γυριζει η γη η ο ηλιος ακομα και σημερα,τριβουν τα χερια τους ,ως γερο- λαδαδες,του Καζαντζακη και επιζητουν την καθαρση των εκπαιδευτικων!!
Μαθετε ολοι σας,οι σκουριασμενοι σκοταδιστες του θεο- κτονου σκοταδισμου και του χρυσογαυ!γαυγιτισμου και οι διαιωνιζοντες πολιτικαντιδες τον ραγιαδισμο,πως στα παλλευκα μαρμαρα της συνειδησης των εκπαιδευτικων,κακια σκουρια δεν πιανει!!
Και αυτοι που γνωριζουν γραμματα και οι αλλοι ανθρωποι που δεν μαθαν γραμματα για διαφορους λογους,φτωχεια,κοινωνικα φρονηματα κ.λ.π αγαπουν και σεβονται τον δασκαλο,την δασκαλα!!
Και αγαπουν αγγιζοντας τα ορια της λατρειας,τον δασκαλο ,την δασκαλα τα παιδια,ο,τι πιο ομοφο,ο,τι,πιο μεγαλο,ο,τι αληθινο υπαρχει πανω στην γη…
Αν περιμεναν οι εκπαιδευτικοι απο τους παραπολιτικους,παραεκκλησιαστικους,τις σκουριές ,να ακουσουν τον καλο λογο…ακομα θα γυριζε …ο ηλιος!!!
Τετραδι στα ποντιακα η Τεταρτη!!ετσι νομιζω…
Στο περι ποιητικης εργο του Αριστοτελη η μουσα Μελπομενη λεγει το “εστιν ουν τραγωδια……κ.λ.π….κ.λ.π!!!!
Περι ποιητικής!!στέλιος!!
- Edit
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ!!
” κριτές θα μας δικασουν οι αγέννητοι μαθητές”
Τουλαχιστον αυτο θα το καταλαβουν οι μαχιμοι συναδελφοι μου και αγαπημενοι εκπαιδευτικοι,οι αλλοι δεν χρειαζεται να το καταλαβουν!
Και εγω, ως απομαχος και φρεσκος συνταξιουχος, περιμενω την εκκαθαριση ολοκληρης της συνταξης μου και την καθαρση μου απο τον αγανακτισμενο σχολιαστη!!!!
Περι ποιητικής!!στέλιος!!
- Edit
Θα γραφω μεχρι και ο τελευταιος σκοταδιστης και κατηγορος των δασκαλων και καθηγητων αρχισει να σκεφτεται..ανθρωπινα!!
Δεν βλεπετε παντου αξιολογηση υπαρχει γυρω μας,σκασαμε απο την πολλη αξιολογηση!!
Βοα και στεναζει το ερμο το ελληνικο ,ιδιως στις μερες μας,για την αξιολογηση των ” αριστων” της αχηστιας!!
Ολοι αξιολογημενοι και με περισσια προσοντα ειναι!!
Εμεις οι παλιοι αξιολογηθηκαμε με την δουλεια μας και την αγαπη μας στα ευλογημενα σχολεια που υπηρετησαμε!!
Οι εκπαιδευτικοι ,κύριοι κατηγοροι των δασκαλων,απο το 1997 αξιολογουνται με τον δυσκολο διαγωνισμο του ΑΣΕΠ!!
Ο πιο δυσκολος διαγωνισμος του δημοσιου ειναι ο διαγωνισμος προσληψης των εκπαιδευτικων!
Οσα παιδια περασαν με τις δυσκολιες αυτου του διαγωνισμου,ειναι αξιεπαινοι και πραγματικοι επιστημονες!
Παιδια με πτυχια,μεταπτυχιακα με ξενες γλωσσες και…και…
Και ερχονται οι αβρεκτοι,οι απαιδευτοι να μιλουν για καθαρση στην εκπαιδευση!
Ο δασκαλος απο μονος του εφυγε απο σκαλοπατι της φωτισης των γνωσεων του και βρισκεται στην καθαρση ,διδασκοντας τα νεα παιδια να πορευονται με εφοδια την γνωση και την μαθηση, για ν-αρπαξουν την ζωη ,την ζωη που οδηγει προς τα πανω!!
Μονο ο δασκαλος θα διδαξει στα παιδια τα λογια του τρανου Καζαντζακη: παιδι μου,φτασε εκει που δεν μπορεις!!!