Στα πλαίσια των πρωτοβουλιών του Σ.Υ.Ε.Τ.Ε. πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις, μέσω τηλεδιάσκεψης, του Προεδρείου του Συλλόγου με ανώτατα στελέχη της Διοίκησης.
Την Τρίτη 2/2 με τη Γενική Διευθύντρια Ανθρωπίνου Δυναμικού, κ. Ε. Χατζηιωάννου και τον Β. Γενικό Διευθυντή Ανθρωπίνου Δυναμικού, κ. Γ. Αρμελινιό.
Την Τετάρτη 3/2 με τη Β. Γενική Διευθύντρια, κ. Α. Ναζίδου και τους Επικεφαλής των Διευθύνσεων Δικτύου Α, Δικτύου Β και Στρατηγικής Δικτύου Καταστημάτων, κκ. Δ. Ζαπάντη, Χ. Πανταζή και Χ. Δημητρίου.
Στις συναντήσεις αυτές παρουσιάστηκαν και αναλύθηκαν διεξοδικά οι θέσεις του ΣΥΕΤΕ για το σύνολο των θεμάτων που αφορούν τόσο στη στρατηγική και στην κατεύθυνση της Τράπεζας σε κυρίαρχους τομείς όσο και σε κρίσιμα και σημαντικά ζητήματα της καθημερινότητας που απασχολούν τους εργαζόμενους σε Δίκτυο και Διοίκηση.
ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΕΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ Σ.Υ.Ε.Τ.Ε. & ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ:
1. Διεξαγωγή έρευνας εργασιακής εμπειρίας από τη Διοίκηση
Παρουσιάστηκαν συνοπτικά τα αποτελέσματα της έρευνας. Σε πρώτη ανάγνωση, τα σημαντικά
ευρήματα της έρευνας επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο τρόπο το υψηλό επίπεδο και τη
«δέσμευση» των εργαζομένων στην Εθνική, με ότι αυτό σημαίνει για τις εργασιακές σχέσεις και
την σταθερή πορεία της Τράπεζας.
Η Διοίκηση διαβεβαίωσε ότι τηρήθηκε αυστηρά το απόρρητο της όλης διαδικασίας.
2. Τηλεργασία
Η Διοίκηση επανεπιβεβαίωσε τη δέσμευσή της για τήρηση όσων προβλέπονται στο άρθρο Β4 της
Επιχειρησιακής Σ.Σ.Ε. σχετικά με την προστασία του ελεύθερου χρόνου και της προσωπικής
ζωής των συναδέλφων, ενώ ξεκαθάρισε ότι σε καμία περίπτωση δεν έχουν δοθεί οδηγίες για
παραβίαση του ωραρίου εργασίας, το οποίο πρέπει να τηρείται με ευθύνη των στελεχών των καταστημάτων.
3. Ειδικοί Συνεργάτες
Το θέμα των ειδικών συνεργατών θα συζητηθεί συνολικά σε ειδική συνάντηση με τη Διοίκηση.
Τονίσαμε ότι ο Σ.Υ.Ε.Τ.Ε. δεν πρόκειται να ανεχθεί άλλο τη συνέχιση του φαινομένου που οδηγεί
σε πολλές ταχύτητες εργαζομένων αλλά και σε διαρκή απαξίωση του στελεχιακού δυναμικού
της Εθνικής Τράπεζας. Ζητήσαμε να ξεκινήσουν άμεσα οι διαδικασίες ένταξης για συγκεκριμένες κατηγορίες εργαζομένων.
4. Νέο σύστημα αξιολόγησης και ανάπτυξης προσωπικού
5. Αναβαθμίσεις – Προαγωγές
6. Κατηγοριοποίηση Καταστημάτων
7. Συρρίκνωση Δικτύου και Στοχοθεσία
8. Νέος Κανονισμός Οδοιπορικών
9. Επιδόματα Teller – Chief Teller
10. Επιτυχόντες Δικτύου σε εσωτερικούς διαγωνισμούς
11. Λήψη Αδειών
Στη δύσκολη πραγματικότητα σε Δίκτυο και Διοίκηση αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες για όλους τους εργαζόμενους.