Έρευνα για τις διατροφικές επιλογές κατά την διάρκεια της πανδημίας – Οι αλλαγές στις διατροφικές συνήθειες κατά τη διάρκεια των τελευταίων 7 μηνών



Η εταιρεία ερευνών OnePoll πραγματοποίησε μια μεγάλη έρευνα για λογαριασμό της Herlbalife Nutrition, σε δείγμα 28.000 ατόμων από 30 χώρες, ανάμεσα τους και η Ελλάδα , σχετικά με τις διατροφικές επιλογές κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς και για την τάση κατανάλωσης τροφών φυτικής προέλευσης.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήχθη σε δείγμα χιλίων Ελλήνων, μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού άλλαξε τις διατροφικές του συνήθειες κατά́ τη διάρκεια των τελευταίων 7 μηνών. Πιο συγκεκριμένα, προς δική σας ενημέρωση και πληροφόρηση, παρακάτω μπορείτε να βρείτε μερικά από τα συμπεράσματα της έρευνας.

Τρεις στους δέκα Έλληνες έκαναν μια σημαντική αλλαγή στη διατροφή τους. Επιπλέον το 63% των ερωτηθέντων τροποποίησαν τη διατροφή τους, μέσα στους τελευταίους επτά μήνες και το πιο σημαντικό είναι ότι για πολλούς η πανδημία ήταν η αφορμή για να διατηρήσουν την αλλαγή αυτή.

Τρεις στους δέκα από τους συμμετέχοντες δήλωσαν ότι οι νέες τους διατροφικές συνήθειες διήρκεσαν περισσότερο λόγω της κατάστασης της πανδημίας, σε αντίθεση αν έκαναν την αλλαγή σε κάποια άλλη περίοδο.

Η έρευνα αυτή πραγματοποιήθηκε από την OnePoll για λογαριασμό της Herbalife Nutrition σε όλο τον κόσμο, με τη συμμετοχή 28.000 ατόμων σε 30 χώρες και εξέτασε πως και γιατί συνέβη αυτό, ενώ παράλληλα διερεύνησε τις αλλαγές που έκαναν οι ερωτηθέντες.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, τα αποτελέσματα αποκάλυψαν μια ακόμη ισχυρότερη επιθυμία για αλλαγή, με το 41% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι έκαναν στροφή στη διατροφή τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας και το 83% να δηλώνει ότι υπήρχε μια συγκεκριμένη στιγμή που προκάλεσε την αλλαγή αυτή.

Για τους Έλληνες που ρωτήθηκαν, το 40% άρχισε να καταναλώνει περισσότερα τρόφιμα φυτικής προέλευσης, το 45% άρχισε να τρώει περισσότερα φρούτα και λαχανικά, ενώ το 37% προσπάθησε να μειώσει την κατανάλωση κρέατος.

Τα αποτελέσματα διαπίστωσαν επίσης ότι το 23% των Ελλήνων που έλαβαν μέρος στην έρευνα έκοψαν ή μείωσαν την κατανάλωση ζάχαρης και ορισμένοι περιόρισαν τα γλυκά που συνήθιζαν να τρώνε (30%). Και γιατί επέλεξαν να κάνουν μια αλλαγή στη διατροφή τους τώρα; Για πολλούς ερωτηθέντες, ο λόγος σχετιζόταν με την αύξηση του ελεύθερου χρόνου που είχαν, για να αφιερώσουν στην μαγειρική, όπως διαπιστώθηκε στο 49% των συμμετεχόντων, ενώ το 44% δήλωσε ότι είχε περισσότερο χρόνο για να αναζητήσει νέα είδη διατροφών και τροφίμων.

Παράλληλα, διαπιστώθηκε από τις απαντήσεις ότι ο πιο σημαντικός παράγοντας στην αλλαγή αυτή στάθηκε η αποχή από τις καθημερινές αρνητικές επιρροές που δέχονταν, όπως τα snacks στο γραφείο (38%).

Επιπλέον η διατροφή που βασίζεται στις τροφές φυτικής προέλευσης βρίσκεται σε ανοδική πορεία: το 51% των Ελλήνων ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα ήθελαν να ενσωματώσουν περισσότερες τροφές φυτικής προέλευσης στη διατροφή τους, αλλά δεν είναι σίγουροι από πού να ξεκινήσουν. Το ίδιο ισχύει επίσης και για τους ερωτηθέντες σε 30 χώρες από όλο τον κόσμο, με ποσοστό 62%.

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι το 46% των παγκόσμιων ερωτηθέντων δήλωσαν ότι έχουν γίνει πιο ανοιχτοί σχετικά με τις φυτικές τροφές και τις επιλογές «χωρίς κρέας» κατά τη διάρκεια της πανδημίας, σε σύγκριση με το 38% των Ελλήνων ερωτηθέντων.

Τέλος, ένα ακόμα ευχάριστο γεγονός είναι ότι το 43% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι κατά την διάρκεια της ζωής τους, η πλειοψηφία των ανθρώπων θα υιοθετήσει μια διατροφή που θα βασίζεται περισσότερο σε τρόφιμα φυτικής προέλευσης.


Τα προϊόντα της Herbalife Nutrition διατίθενται αποκλειστικά μέσω των Ανεξάρτητων Συνεργατών Herbalife Nutrition.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το https://fit2go.gr/

Γνωρίστε όλα τα προϊόντα εσωτερικής και εξωτερικής διατροφής της Herbalife από τον Σύμβουλο Ευεξίας, Ανεξάρτητο Συνεργάτη και Διανομέα της εταιρίας, Μίσσιο Δημήτριο

Website: https://fit2go.gr/
Τηλέφωνο: 694 220 2514
Mail: info@fit2go.gr

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.