Βαρυσήμαντο κείμενο κοινής ευθύνης το «Ψήφισμα Μητροπολιτών Δυτικής Μακεδονίας» για τη Μακεδονία – Του παπαδάσκαλου Κωνσταντίνου Ι. Κώστα



SILLALITIRIO-THESSALONIKI

Βαρυσήμαντο κείμενο κοινής ευθύνης το ‘’Ψήφισμα Μητροπολιτών Δυτικής Μακεδονίας’’ για τη Μακεδονία.

Εκφράζει ‘’τις δικαιολογημένες ανησυχίες του κυρίαρχου Λαού και σύσσωμου του Οικουμενικού Ελληνισμού’’.

Του παπαδάσκαλου Κωνσταντίνου Ι. Κώστα:

Βαρυσήμαντο κείμενο κοινής ευθύνης είναι το ‘’Ψήφισμα Μητροπολιτών Δυτικής Μακεδονίας’’ για τη Μακεδονία. Το ‘’Ψήφισμα’’ εκφράζει ‘’τις δικαιολογημένες ανησυχίες του κυρίαρχου Λαού και σύσσωμου του Οικουμενικού Ελληνισμού’’.

Το ‘’Ψήφισμα Μητροπολιτών Δυτικής Μακεδονίας’’ για τη Μακεδονία, που δόθηκε στη δημοσιότητα (αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Σερβίων και Κοζάνης, http://www.imsk.gr) συντάσσεται απόλυτα με την Απόφαση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος για την ‘’μη αποδοχή εκ μέρους της Εκκλησίας του όρου ‘’Μακεδονία’’ η παραγώγου του, ως συστατικού του ονόματος του Κράτους των Σκοπίων, που άλλωστε θα είχε επιπτώσεις και στην ονομασία της σχισματικής αυτοαποκαλούμενης εκκλησίας της ‘’Μακεδονίας’’ και εκφράζει ‘’τις δικαιολογημένες ανησυχίες του κυρίαρχου Λαού και σύσσωμου του Οικουμενικού Ελληνισμού, σε ένα εξαιρετικά ευαίσθητο εθνικό θέμα. Γιατί στο όνομα ‘’Μακεδονία’’ περικλείονται και κορυφώνονται οι αλυτρωτικές διαθέσεις του Κράτους των Σκοπίων’’. (Δελτίο Τύπου της Ι. Συνόδου, 26-1-2018, http://www.ecclesia.gr).

Το Ψήφισμα (το οποίο και διάβασα πριν το ‘’Δι’ ευχών’’ στη Θεία Λειτουργία της Κυριακής του Τελώνη και Φαρισαίου, 28-1-2018, στον Ι. Ναό του Αγίου Διονυσίου Βελβεντού και στη συνέχεια αποτέλεσε θέμα συζήτησης στο αρχονταρίκι της Ενορίας, – είναι βέβαια και μερικοί, που κρυφοεπιθυμούν να μας φιμώσουν: να μην ομιλούμε, να μη γράφουμε, να μη συζητούμε.-) έχει ως εξής:

ΨΗΦΙΣΜΑ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

1. Το όνομα «Μακεδονία» στις κρίσιμες αυτές ώρες που διέρχεται η πατρίδα μας θα πρέπει να παραμείνει αδιαπραγμάτευτο. Υπάρχουν τόσα άλλα ονόματα που μπορούν οι γείτονές μας, εφόσον επιθυμούν την καλή γειτονία, να δεχθούν.

2. Δεν είναι θέμα μόνο πολιτικό, αλλά κυρίαρχα εθνικό. Για τα εθνικά θέματα η εκάστοτε πολιτική εξουσία δεν μπορεί και δεν πρέπει να έχει ιδεολογική άποψη και θέση που να διαφοροποιείται από την θέληση του λαού ιδιαίτερα σε θέματα που κρίνονται τελεσίδικα!

3. Η ονομασία της γείτονος χώρας αποτελεί και εκκλησιαστικό θέμα διότι συμπαρασύρει και το θέμα της ονομασίας της σχισματικής εκκλησίας του κράτους αυτού. Συντασσόμαστε λοιπόν πλήρως με το κείμενο της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος αλλά και του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου μας κ. Ιερωνύμου. Για όσους έχουν επιλεκτική μνήμη, η βίαιη και ένοπλη βουλγαρική διείσδυση κατά τη διάρκεια του Μακεδονικού Αγώνος τον προηγούμενο αιώνα, δεν θα είχε καμία δυναμική και προοπτική εάν δεν συνδέονταν με το εκκλησιαστικό θέμα της Βουλγαρικής Εξαρχίας. Η ίδια ιστορία πρόκειται να επαναληφθεί εάν την αφήσουμε να εξελιχθεί και αυτό επιβεβαιώνεται και από την πρόσφατη εκκλησιαστική «προσέγγιση» Βουλγαρίας και Σκοπίων.

4. Ο γεωγραφικός χώρος των Σκοπίων όντως ανήκει στην ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι κάτοικοι της γεωγραφικής περιοχής της Μακεδονίας είναι απόγονοι των αρχαίων Μακεδόνων. Η βασικότερη αντίδραση των Ελλήνων έγκειται στην αξίωση των Σκοπιανών, να παρουσιάζονται ως απόγονοι εκείνων, εγείροντας μάλιστα και θέματα αλυτρωτισμού των υποτιθέμενων «υπόδουλων μακεδόνων» στην Ελλάδα! Μόνο Έλληνες μπορούν να είναι οι απόγονοι των Μακεδόνων, εφόσον και οι αρχαίοι Μακεδόνες ήταν Έλληνες. Οι ιστορικές αποδείξεις της ελληνικότητας των αρχαίων Μακεδόνων είναι πολυπληθείς, αδιαμφισβήτητες και γνωστές ιδιαίτερα στον ακαδημαϊκό και επιστημονικό κόσμο.

5. Αυτό το όνομα ανήκει μόνον στο συγκεκριμένο γεωγραφικό χώρο και σ’ αυτούς που κατοικούν σ’ αυτόν, δεν προσδιορίζει όμως εθνικότητα. Όπως οι κάτοικοι της Θεσσαλίας, που ονομάζονται Θεσσαλοί, είναι όμως Έλληνες, οι κάτοικοι της Ηπείρου, ονομάζονται Ηπειρώτες και είναι Έλληνες, έτσι και οι κάτοικοι της Μακεδονίας, ονομάζονται Μακεδόνες και είναι Έλληνες. Οι Σλάβοι Μακεδόνες είναι κάτοικοι του Κράτους των Σκοπίων.

6. Εάν αυτή την ώρα η Εκκλησία σιωπήσει, τότε θα μιλήσουν οι πέτρες και οι Μάρτυρες και οι ήρωες που πότισαν με το αίμα τους τον τόπο αυτόν.

7. Ως Μητροπολίτες της Δυτικής Μακεδονίας, την οποία πότισαν με το αίμα τους ο Παύλος Μελάς και οι άλλοι Μακεδονομάχοι κληρικοί και λαϊκοί, ως γνήσιοι διάδοχοι όλων των μεγάλων μορφών που αγωνίστηκαν για την ελευθερία αυτού του τόπου, επαναλαμβάνουμε τα λόγια του Δυτικομακεδόνος Ίωνος Δραγούμη :

Βοηθείστε τη Μακεδονία την ώρα αυτή όλοι οι Πανέλληνες όπου και αν βρίσκεσθε, και η Μακεδονία θα σας βοηθήσει.
Η Ιστορία της Μακεδονίας γράφτηκε με το αίμα ηρώων Ελλήνων και ως εκ τούτου ανήκει αποκλειστικά και μόνο στους Έλληνες απογόνους τους.
Ο κατακτητής και ο έποικος μίας ένδοξης χώρας, όχι μόνο δεν μπορεί να κατακτήσει την ιστορία της χώρας αυτής αλλά αντιθέτως πάντοτε θα στοιχειώνεται από αυτήν.
Η ιστορία της Μακεδονίας είναι πολύ βαριά, για να την διεκδικεί ο καθένας!
Ας μην ξεχνούν οι αγαπητοί μας γείτονες, ότι ενώ αυτοί δεν έχουν ιστορικά δικαιώματα πουθενά στην περιοχή, εμείς έχουμε παντού!
Η Μακεδονία είναι μία και είναι ΕΛΛΑΣ!

Οι Μητροπολίτες της Δυτικής Μακεδονίας
Ο Καστορίας Σεραφείμ
Ο Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας Θεόκλητος
Ο Σερβίων και Κοζάνης Παύλος
Ο Σισανίου και Σιατίστης Παύλος
Ο Γρεβενών Δαβίδ
——————————
Εύχομαι το ‘’ΨΗΦΙΣΜΑ’’ να συναντήσει ευήκοα τα ώτα (προς μελέτη, με άμεση, χωρίς φόβο και αποτελεσματική δράση για τη Μακεδονία) των πολιτικά ιθυνόντων.

π. Κωνσταντίνος Ι. Κώστας,
παπαδάσκαλος,

2 σχόλια στο άρθρο “Βαρυσήμαντο κείμενο κοινής ευθύνης το «Ψήφισμα Μητροπολιτών Δυτικής Μακεδονίας» για τη Μακεδονία – Του παπαδάσκαλου Κωνσταντίνου Ι. Κώστα

  1. «Περίεργο, ο Μεγαλέξανδρος πέθανε 323 χρόνια προ Χριστού και τα πρώτα σλαβικά φύλα φτάνουν στα Βαλκάνια εννέα αιώνες αργότερα (αρχές του 7ου μ.Χ. αιώνα). Σε ποιους φοβερούς καταψύκτες φυλάχτηκε τόσο σπέρμα του Μεγαλέξανδρου, ώστε να μας προκύψει, τόσους αιώνες μετά, ένας λαός αυθεντικών Μακεδόνων Σκοπιανών;».
    Ένα ανύπαρκτο, ιστορικά και λογικά, θέμα, μια στην κυριολεξία κενολογία, αυθαίρετη, μικρονοϊκή και παιδαριώδης, μεταμορφώθηκε σε πρόβλημα διεθνές. Ορίστηκε για την αντιμετώπισή του ειδικός διαμεσολαβητής του ΟΗΕ («φυσικά» Αμερικανός) σε ισόβια, απολαυστικής χλιδής καριέρα, για να επιχειρεί τη συγκόλληση λέξεων που θα αποδίδουν κάποια απόχρωση «μακεδονικότητας» στους επήλυδες στα Βαλκάνια Σλάβους.
    Χ. Γιανναρας 21-1-18 ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

  2. Νεκτάριος Δαπέργολας Δρ Ιστορίας 11 Ιανουαρίου 2018
    Από άρθρο : Το Σκοπιανό μέσα στο πιο βαθύ σκοτάδι
    ……Δηλαδή, επειδή όλοι τους λένε Μακεδονία (και δη άτυπα, μια που επίσημα κανείς διεθνής οργανισμός δεν τους λέει έτσι), πρέπει να τους πούμε κι εμείς, μετατρέποντας το όποιο εντελώς ρευστό de facto σε απολύτως τετελεσμένο de jure, κι άμα δεν το κάνουμε, είναι και έγκλημα! Και μετά έχουμε όλα αυτά τα μειοδοτικά νεοταξίτικα ερπετά και τα αφήνουμε να παριστάνουν ακόμη τον πολιτικό κόσμο της χώρας, http://www.katanixis.gr

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.