Μια ωραία «μόδα » βρίσκεται σε εξέλιξη, και μάλιστα σε μια εποχή που δεν θα το περίμενε κανείς. Όλο και περισσότεροι δήμοι της χώρας προκηρύσσουν διαγωνισμούς για να αποκτήσουν νέα οπτική ταυτότητα. Ο Δήμος Κοζάνης ξεκίνησε τη δική του προσπάθεια το 2014, χωρίς μεγάλη επιτυχία (ο διαγωνισμός κηρύχθηκε άγονος).
Φέτος επανήλθε, το έπαθλο υπερδιπλασιάστηκε (σε 5.000 από 2.000 ευρώ), θεσπίστηκαν χρηματικά έπαθλα για τον δεύτερο και τον τρίτο νικητή, ενώ και η σύνθεση της κριτικής επιτροπής (με πρόεδρο τον Στέργιο Δελιαλή) έδωσε άλλον «αέρα » στην προσπάθεια. Νικητής αναδείχθηκε τελικά ο Γιώργος Βεργουλιάδης, ο οποίος, με ένα λιτό και αφαιρετικό σχέδιο που προσδίδει μεγάλες δυνατότητες χρήσης του λογοτύπου, άντλησε έμπνευση από βασικά στοιχεία της ιστορικής αλλά και της σύγχρονης ταυτότητας της πόλης.
Οι στήμονες του περίφημου κρόκου Κοζάνης είναι η πιο χαρακτηριστική αναφορά στην πολιτισμική παράδοση της περιοχής, αλλά δεν είναι η μόνη. Την επόμενη φορά που θα βρεθείτε στην Κοζάνη, οι επιλογές για αναμνηστικά δώρα διευρύνονται σημαντικά.
Δημήτρης Ρηγόπουλος – Από την Καθημερινή