Είναι από τις πλέον δημοφιλείς και επιτυχημένες αλυσίδες ταχείας εστίασης στην Ελλάδα με παρουσία πάνω από 40 χρόνια.
Ο λόγος για τα Goody’s την ελληνική αλυσίδα η οποία έχει καταφέρει να υπερισχύσει έναντι των πολυεθνικών.
Στις αρχές του 2014 η αλυσίδα Goody’s λαμβάνοντας υπόψη τις διεθνείς τάσεις της αγοράς, ξεκίνησε τη μετεξέλιξη των Goody’s στο νέο concept Goody’s Burger House.
Η επιτυχία ήταν μεγάλη, με αποτέλεσμα η αλυσίδα σήμερα αριθμεί 120 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, εκ των οποίων τα 80 έχουν μετεξελιχθεί σε Goody’s Burger House, με εξαιρετική ανταπόκριση από το καταναλωτικό κοινό, ενώ συνεχίζεται παράλληλα η ανανέωση και των υπολοίπων Goody’s σε Goody’s Burger House με εντατικούς ρυθμούς. Η επιτυχία αυτή έδωσε περαιτέρω ώθηση στη διεθνή ανάπτυξη του σήματος και σε χώρες του εξωτερικού (Σαουδική Αραβία, Κόσοβο, Αλβανία κ.ά.), με πιο πρόσφατη την είσοδο στην αγορά της Αυστραλίας, μέσω ενός πενταετούς πλάνου ανάπτυξης που προβλέπει τη λειτουργία 10 καταστημάτων στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας,
Παράλληλα ο Όμιλος έχει υπογράψει συμφωνία με τον γαλλικό όμιλο SODIFRAM για την ανάπτυξη της αλυσίδας καταστημάτων Goody’s Burger House στα υπεράκτια διαμερίσματα της Γαλλικής Δημοκρατίας (Μαγιότ και Ρεουνιόν) στον Ινδικό Ωκεανό και στο νησιωτικό σύμπλεγμα των Κομορών.
Το σχέδιο εξωστρέφειας που υλοποιεί ο Όμιλος Εστίασης Goody’s – Everest και ήδη περιλαμβάνει συμφωνίες για την ανάπτυξη των σημάτων του σε Αλβανία, Μαυροβούνιο, Κόσοβο, ΠΓΔΜ, Λευκορωσία, Λιβύη, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, καθώς και τη λειτουργία περισσοτέρων από 20 καταστημάτων σε Κύπρο, Αλβανία, Βουλγαρία, Ρουμανία και Ουγγαρία.
Η ραγδαία ανάπτυξη της αλυσίδας βασίζεται στο μοντέλο του franchise.
Για το άνοιγμα λοιπόν ενός καταστήματος Goody’s Burger House απαιτείται το ποσό των 250.000 ευρώ.
Η επιφάνεια του καταστήματος θα πρέπει να είναι από 200 τετραγωνικά μέτρα και πάνω και να βρίσκεται σε κεντρικό σημείο.
Η υποστήριξη της εταιρείας από την αρχή της υπογραφής της σύμβασης είναι συνεχή, ενώ όσον αφορά τα δικαιώματα εκμετάλλευσης ανέρχονται στο 2% το πρώτο έτος, 4% στο δεύτερο έτος και 6% από το τρίτο έτος.
Σημειώνεται ότι η αλυσίδα ξεκίνησε πρόσφατα ένα νέο εγχείρημα, το Megusto Italiano, ένα αμιγώς ιταλικό concept με έμφαση στο snacking και τον καφέ.
Πέραν της αυθεντικής ιταλικής πίτσας, ένα από τα star προϊόντα του νέου concept είναι η focaccia, σε mainstream αλλά και πιο ιδιαίτερες συνταγές. Η γκάμα του φαγητού συμπληρώνεται από σαλάτες και ευφάνταστα σάντουιτς με βάση ιταλικά ψωμιά όπως το panini και η ciabatta.
Πηγή: insider.gr