To WordPress θεωρείται μια εξαιρετική πλατφόρμα για τους εκκολαπτόμενους επιχειρηματίες, αφού βοηθά στην δημιουργία ιστοσελίδων για τις νεοσύστατες εταιρίες τους ή τις μικρές επιχειρήσεις. Αυτή η υπηρεσία διαχείρισης περιεχομένου ( CMS ) χρησιμοποιείται από εκατομμύρια ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που ζουν σε κάθε γωνιά του κόσμου . Περισσότερες από 400 εκατομμύρια ιστοσελίδες σε όλο τον κόσμο τροφοδοτούνται από το WordPress , συμπεριλαμβανομένων περισσότερων από 100 εκατομμύριων στις Ηνωμένες Πολιτείες . Τα WordPress sites σε όλο τον κόσμο κάνουν δημοσιεύσεις κάθε 17 δευτερόλεπτα . Περισσότερες από ένα εκατομμύριο ιστοσελίδες στον κόσμο τροφοδοτούνται από το WordPress και σχετίζονται με τις επιχειρήσεις . Αυτά τα δεδομένα αποδεικνύουν τη σημασία του WordPress ως υπηρεσία διαχείρισης περιεχομένου για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών .
Η απλότητα, η ενσωμάτωση των κοινωνικών μέσων μαζικής δικτύωσης και ο μεγάλος αριθμός διαθέσιμων θεμάτων είναι οι βασικοί λόγοι για τους οποίους οι startups και οι μικρές επιχειρήσεις προτιμούν to WordPress . Ωστόσο , θα πρέπει να έχετε πολλά σημαντικά γεγονότα κατά νου , πριν να σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε το WordPress για την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας .
1. Η ποιότητα των θεμάτων .
Χιλιάδες δωρεάν και πριμοδοτούμενα θέματα είναι διαθέσιμα για εκείνους που σχεδιάζουν να δημιουργήσουν μία βασισμένη στο WordPress ιστοσελίδα για την νεοσύστατη εταιρία τους . Ωστόσο , πρέπει να είστε προσεκτικοί στην επιλογή ενός αξιόπιστου θέματος από αυτά που είναι διαθέσιμα . Το θέμα θα πρέπει να είναι ευέλικτο και θα πρέπει να σας δίνει τη δυνατότητα να προβείτε σε τροποποιήσεις χωρίς πολλή ταλαιπωρία.
2. Hosting.
Αυτός είναι ένας άλλος σημαντικός παράγοντας , όταν πρόκειται για τη δημιουργία ενός δικτυακού τόπου για την εταιρία σας. Θα πρέπει να κοιτάξετε για μια διαχειριζόμενη υπηρεσία φιλοξενίας WordPress που θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε την ιστοσελίδα σας λειτουργική ανά πάσα στιγμή . Επιπλέον , θα πρέπει να παρέχει τακτικές ενημερώσεις και αντίγραφα ασφαλείας .
3. Επιλέξτε τα plugins σας σοφά .
Η εγκατάσταση πάρα πολλών plugins στην WordPress ιστοσελίδα σας θα επιβραδύνει την απόδοσή της . Προσθέστε μόνο τα plugins που θα κρατήσετε ενεργά και διαγράψτε τα υπόλοιπα .
4. Διαμορφώνοντας την ιστοσελίδα σας .
Μετά την οριστικοποίηση της εγκατάστασης , θα πρέπει να κάνετε τις ανάλογες ρυθμίσεις. Για παράδειγμα , θα πρέπει να σκεφτείτε για το πώς ελέγχονται τα σχόλια , τα permalinks που έχουν συσταθεί , και άλλες βέλτιστες πρακτικές . Αυτό γίνεται εύκολα στις ρυθμίσεις του WordPress και θα πρέπει να γίνεται κατά την αρχική εγκατάσταση.
5.Διεπαφή με κινητά.
Πολλοί επισκέπτες της ιστοσελίδας θα έχουν πρόσβαση στην ιστοσελίδα σας μέσω των κινητών συσκευών τους, έτσι η βασισμένη σε WordPress ιστοσελίδα σας θα πρέπει να έχει μία διαδραστική διεπαφή κινητού που θα παρέχει μια ομαλή εμπειρία για τους χρήστες . Οι χρήστες δεν θα ανεχθούν πιθανά προβλήματα απόκρισης.
Μπορεί το να βεβαιωθείτε ότι το site σας είναι συμβατό με κινητά και εύχρηστο, να σας φανεί αγγαρεία. Αλλά αξίζει τον κόπο. Κάτι τέτοιο θα βοηθήσει να διασφαλιστεί ότι το site σας κατατάσσεται όσο ψηλότερα γίνεται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. “
6. Ασφάλεια .
Το WordPress στην κατασκευή ιστοσελίδων παρέχει αξιοπρεπή χαρακτηριστικά ασφαλείας , αλλά εξετάστε το ενδεχόμενο εφαρμογής πιο προηγμένων μέτρων ασφαλείας χρησιμοποιώντας plugins και άλλες βέλτιστες πρακτικές για την αποτροπή πιθανών απειλών. Ένα δημοφιλές CMS , όπως το WordPress ή το Joomla μπορεί να θεωρούνται ασφαλή στην προεπιλεγμένη εγκατάσταση εάν έχουν ρυθμιστεί σωστά , δεν έχουν κωδικό τρίτοι και είναι ενημερωμένα.”
7. Η βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης .
Εξετάστε τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ( SEO ) για να ενισχύσετε την προβολή της ιστοσελίδας σας στο Google και σε άλλες μηχανές αναζήτησης . Χρησιμοποιώντας βέλτιστες πρακτικές SEO μαζί με τα WordPress plugins θα οδηγηθείτε προς τη σωστή κατεύθυνση . Εκτός από τη βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης , είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσετε το νέο SEO (Search Engine Optimization ) , επίσης. Καθιερώστε μια ενεργή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα όπου οι πελάτες σας περνούν τον περισσότερο χρόνο και θα χτίσετε γρήγορα μια έμπιστη επωνυμία για το κοινό.
Πηγή πρωτοτύπου: aboutnet