Οι περισσότεροι επιχειρηματικοί κλάδοι της ελληνικής αγοράς «πέρασαν» μεν σε online παρουσία· κόπηκαν δε αρκετοί από αυτούς στην διαχείριση της online πραγματικότητας και μαζί τους και μια πληθώρα «Startups» που βγήκαν στο διαδικτυακό φως οι οποίες παρέμειναν στην αφάνεια κυρίως λόγω χρηματοδότησης.
Η Ελλάδα της ατελείωτης κρίσης παρήγαγε όμως και εξαιρετικές επιχειρηματικές ιδέες: από την e-Food και την Yolenis έως και την Yatzer ο κατάλογος των επιτυχημένων online επιχειρήσεων είναι αρκετά μακρύς και με σημερινό τζίρο που αγγίζει τα 3,7 δις ευρώ (στην Ελλάδα της κρίσης, ναι!).
Αν και αυτές οι επιτυχίες δεν έχουν μια συγκεκριμένη συνταγή, έχουν όμως συγκεκριμένο πλάνο δράσης το οποίο περιέχει 4 βασικά συστατικά: την ενδελεχή μελέτη της αγοράς, την μελέτη του κοινού στο οποίο στοχεύουν, την μετουσίωση του προβλήματος σε προτέρημα και την εξωστρέφεια και όλα αυτά με απόλυτη ευελιξία και προσεκτικούς ελιγμούς.
Τα τελευταία χρόνια μια μεγάλη μερίδα ελληνικών επιχειρήσεων κατασκεύασαν ένα website παρουσίασης και μερίδα εξ αυτών προχώρησαν και στην δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων. Το περίεργο όμως είναι -βάση των σχετικών μετρήσεων- πως το 70% εξ αυτών βρίσκονται παρατημένα στο διαδίκτυο και οι βασικοί λόγοι είναι αρκετοί: το υψηλό κόστος SEO & προώθησης (ένας μύθος που δημιουργήθηκε κυρίως από τις μεγάλες εταιρείες προς άγρα «μεγάλων» πελατών), το κόστος ανανεώσεων των σελίδων, η επαγγελματικότητα των κατασκευαστών website, η επανάπαυση των επιχειρηματιών και ο σημαντικότερος λόγος όλων· η γνώση του επιχειρηματία για τις δυνατότητες του website του.
Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να κατανοήσουν πως το website τους δεν είναι απλώς μια παρουσίαση του βιογραφικού της επιχείρησής τους αλλά ένα πραγματικό επιχειρηματικό εργαλείο ίσο σε αξία με την βιτρίνα του καταστήματος τους το οποίο πρέπει και αυτό να προσμετράται στο καθημερινό τους ταμείο.
«Το διαδίκτυο είναι ανοικτό σε όλους και δίνει δυνατότητες σε όλους!»
Είναι αλήθεια πως, ανάλογα με το πού μπορεί να φτάσει κανείς ως όγκο παραγωγής και διάθεσης των προϊόντων και των υπηρεσιών του, ένα website αποτελεί σοβαρό εργαλείο κυρίως γιατί σήμερα το κόστος κατασκευής και συντήρησής του έχει μειωθεί δραστικά και η απόσβεση μπορεί να γίνει σε εξαιρετικά σύντομο χρόνο.
Το χαμηλό κόστος φιλοξενίας και τα δωρεάν CMS (συστήματα διαχείρισης περιεχομένου) έφεραν την online επιχειρηματικότητα πολύ κοντά στην μικρή και μεσαία επιχείρηση· η οποία μπορεί να έχει ένα πλήρες website μέσα σε λίγες ημέρες από την στιγμή που έχει διαθέσιμο υλικό.
«Παντού υπάρχουν μύθοι!»
Πως θα βγαίνω στην 1η σελίδα των μηχανών αναζήτησης; Πως θα φτάσω στο κοινό που ενδιαφέρεται για τα προϊόντα μου; Η σωστή απάντηση είναι: το ποιοτικό SEO και ποιοτικό SEO σημαίνει:
1. αισθητική του website που ν’ αγγίζει το κοινό-στόχος,
2. σελίδες φτιαγμένες έτσι ώστε να τις «διαβάζει» η μηχανή αναζήτησης βάση των κανόνων της,
3. και ο βασιλιάς όλων, το μοναδικό και συχνό περιεχόμενο!
Δείτε την προσφορά της εταιρείας /designstores – Κλικ εδώ
/designstores
http://designstores.eu/el/
info [@] designstores.eu