Την δημιουργία βιοκλιματικού πάρκου μέσω ήπιων παρεμβάσεων, στεγασμένης λαϊκής αγοράς, της κάλυψης όλων των γραμμών του σιδηροδρόμου εκτός από δυο που θα προσεγγίζουν το κτίριο του Σιδηροδρομικού σταθμού και κυρίως την δημιουργία δρόμου που θα αποσυμφορήσει την οδό Γκέρτσου και θα κινείται νοτιότερα από την σημερινή κεντρική αρτηρία στην περιοχή του σταθμού, περιλαμβάνει η τελική πρόταση του σχεδίου παρεμβάσεων στο πλαίσιο της βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης στην περιοχή, η οποία θα κατατεθεί στην Διαχειριστική Αρχή την Τρίτη 30 Αυγούστου κατόπιν και της σύμβασης παραχώρησης που θα υπογραφεί αύριο Παρασκευή 26 Αυγούστου στις 2 το μεσημέρι στο Δημαρχείο μεταξύ του Δήμου Κοζάνης, του ΟΣΕ και της ΓΑΙΑΟΣΕ. παρουσία της Γενικής Γραμματέως του Υπουργείου Μεταφορών Πέτης Πέρκα.
Αυτό τόνισε μιλώντας σήμερα στην ΕΡΤ Κοζάνης, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Κώνσταντίνος Δεσποτίδης διευκρινίζοντας ότι το σύμφωνο προβλέπει την παραχώρηση της περιοχής για 99 χρόνια έναντι συμβολικού τιμήματος λεπτομέρειες που θα ρυθμιστούν με προγραμματική σύμβαση που θα υπογραφεί το επόμενο διάστημα. Ο ίδιος έκανε λόγο για στοίχημα που θα πρέπει να κερδηθεί καθώς θα πρέπει αμέσως μετά την κατάθεση του σχεδίου των προτάσεων να προχωρήσει η ωρίμαση των έργων μέσω της εκπόνησης των μελετών. Στο πλαίσιο αυτό θα εκπονηθεί άμεσα πολεοδομική μελέτη η οποία θα πρέπει να εγκριθεί και κεντρικά από τις υπηρεσίες του Υπουργείου αλλά να προχωρήσει και η αναθεώρηση του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου στο πλαίσιο της βιώσιμης κινητικότητας, όπου ο σχεδιασμός είναι σε μεγαλύτερο βάθος χρόνου.
ΕΡΤ Κοζάνης Σύνταξη Κώστας Δαβάνης
Μάκης Ντίνος
- Edit
Εμένα πάλι γιατί με τρομάζει αυτό το σχέδιο βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης της Κοζάνης;;;;
Ανώνυμος
- Edit
fagopoti na mi ginei mono, kai as tis kanoun tis allages pou theloun
Ανώνυμος
- Edit
άντε να δουμε τι θα δουμε
Τσιακανίκας Βαγγέλης
- Edit
Διαφωνώ..
Το κυκλοφοριακό της πόλης είναι ήδη στο μαύρο του το χάλι.
Έχω γυρίσει όλη την ελλάδα, ίσως μόνο η Δράμα να συναγωνίζεται την Κοζάνη
για το χείριστο κυκλοφοριακό, εντός πόλης
(για εκτός η Κοζάνη είναι στο Νο1 και έχω και παράδειγμα ακόμα υπαρκτό!).
Δε μας φταίει η Γκέρτσου,
αλλά το πως διαχειρίζεται η κυκλοφορία από και πρός την Γκέρτσου.
Κυκλοφοριακά,
είναι αδιανόητο να εξυπηρετούνται τόσος όγκος οχημάτων σε καθημερινή βάση,
από τον (ξεπερασμένο λειτουργικά) ισόπεδο κόμβο του Κρόκου.
Από εκεί δημιουργείται το όλο πρόβλημα.
Εκεί χρειάζεται ανισόπεδη λύση ή εναλλακτικά και πιο ανέξοδα,
η σφράγιση των οδών Ιωνίας, Αιόλου, Αλιάκμωνος και Γιάνναρη,
η εξυπηρέτιση των οποίων θα γίνεται υποχρεωτικά ΜΟΝΟ μέσω άλλων αναξιοποίητων και αφόρτιστων κυκλοφοριακά οδών.
Για πχ ποιός ο λόγος, ερχόμενος από Δρέπανο ή Λάρισα και να φτάνεις στον κόμβο του Κρόκου για να στρίψεις για Κρόκο?
Αυτό θα μπορούσε να γίνει με άλλο τρόπο ευκολότερα, από τον προηγούμενο κόμβο.
Επίσης, το να φτιάξεις μια παράλληλη οδό νοτίως της Γκέρτσου,
που να εξυπηρετεί όπως η Γκέρτσου,
σημαίνει οτι θα χρειαστεί να φτιάξεις πολλούς κάθετους δρόμους
που θα ενώνουν την παράλληλη οδό, με την Γκέρτσου,
οι οποίες κάθετες οδοί θα ΤΕΜΝΟΥΝ τις ράγες του ΟΣΕ (=ταφόπλακα στην υπάρχουσα γραμμή του ΟΣΕ).
Επίσης,
κατά μεσής της κρίσης και περικοπών,
την στιγμή που μας ζητούν από τα χειρουργεία να τους “προσκομίζουμε” ακόμα και το απλό βαμβάκι,
το κράτος, αφήνει να υφίσταται ΕΡΤ Κοζάνης. Έλεος.
Βάλτε ένα τέλος στη διασπάθιση του δημοσίου χρήματος.
(! μην αποκρύψετε το μύνημα, επειδή ίσως να ενοχλεί,
γιατί απειλώ οτι θα το ξαναβάζω κάθε μέρα)
Ανώνυμος
- Edit
Έργα που έπρεπε να γίνουν πριν 20 χρόνια που υπήρχε χρήμα δεν έγιναν, τώρα που δεν υπάρχει σάλιο χλωμό το βλέπω.