Με την Ελλάδα να παραμένει μεταξύ των κορυφαίων επιλογών για πολλούς από τους ξένους τουρίστες, σύμφωνα με προηγούμενη έρευνα της trivago, ιδιαίτερο ενδιαφέρον έγκειται στις περιοχές της Ελλάδας για τις οποίες παρουσιάζει προτίμηση κάθε λαός. Η www.trivago.gr πραγματοποίησε έρευνα και σας παρουσιάζει τα στοιχεία σχετικά με τις ελληνικές περιοχές για τις οποίες δείχνει τη μεγαλύτερη προτίμηση κάθε λαός, καθώς και τις μετατοπίσεις ενδιαφέροντος που ανά περιπτώσεις παρουσιάστηκαν.
Αυξημένο κατά 17,5 τοις εκατό φαίνεται να είναι το γενικότερο ενδιαφέρον των Γερμανών για την Ελλάδα φέτος το καλοκαίρι, σε σχέση με την περασμένη χρονιά. Οι προτιμήσεις τους, ωστόσο, φαίνεται να διαφοροποιούνται συγκριτικά με πέρυσι. Φέτος, δείχνουν μεγαλύτερη προτίμηση για το Αιγαίο σε αντίθεση με την προηγούμενη χρόνια που επιθυμούσαν περισσότερο να επισκεφθούν την Κεντρική Μακεδονία και πιο συγκεκριμένα τη Χαλκιδική.
Επιπλέον, οι Γάλλοι συνεχίζουν να δείχνουν την προτίμησή τους για την Ελλάδα, αφού συγκριτικά με την προηγουμένη χρονιά οι σχετικές αναζητήσεις τους έχουν αυξηθεί κατά 33,7 τοις εκατό. Ιδιαίτερα αγαπητή για τους Γάλλους τουρίστες είναι η Κρήτη, η οποία είναι πρώτη στις προτιμήσεις τους, τόσο την περασμένη χρονιά, όσο και την τρέχουσα.
Πιστοί στις συνήθειές τους φαίνονται να είναι και οι Άγγλοι, οι οποίοι συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά έχουν αυξήσει το ενδιαφέρον τους για την Ελλάδα κατά 30,9 τοις εκατό. Τα νησιά του Ιονίου παραμένουν σταθερά στις κορυφαίες επιλογές τους, ενώ ενδιαφέρον έχει η μετατόπιση ενδιαφέροντος που φαίνεται να έχουν οι Άγγλοι τουρίστες στην πρώτη τους προτίμηση, αφού την περσινή πρώτη θέση κατείχε η Κρήτη, ενώ φέτος την κατέχει η περιοχή του Νότιου Αιγαίου.
Ακόμη, οι Σέρβοι δείχνουν ιδιαίτερα μεγάλη προτίμηση για την Κεντρική Μακεδονία, λόγω της Χαλκιδικής, ενώ οι Ρώσοι προτιμούν το Νότιο Αιγαίο.
Τέλος, την Κρήτη φαίνεται να ψηφίζουν και οι Ιταλοί, διατηρώντας τη στην πρώτη θέση των προτιμήσεών τους, τόσο πέρυσι, όσο και φέτος. Αξιοσημείωτη είναι και η μετατόπιση προτίμησής τους προς τη Χαλκιδική και γενικά την Κεντρική Μακεδονία, σπρώχνοντας τα νησιά του Ιονίου στην τρίτη θέση, αντί της δεύτερης που είχαν πέρυσι.
Παρακάτω παρουσιάζεται το κυριότερο ενδιαφέρον που παρουσιάζουν οι εισερχόμενοι στην Ελλάδα τουρίστες και η μετατόπιση αυτού, βάσει σειράς προτίμησης, πέρυσι και φέτος:
Σχετικά με αυτή την έρευνα:
Η παραπάνω ανάλυση βασίζεται σε έρευνα που διεξήγαγε η trivago για αναζητήσεις που έγιναν μεταξύ πρώτης Απριλίου και 19 Ιουλίου 2015, για ταξίδια που θα πραγματοποιηθούν μεταξύ πρώτης Ιουλίου και 31 Αυγούστου 2015.
Σχετικά με την trivago:
Οι ταξιδιώτες βρίσκουν στην www.trivago.gr ιδανικά ξενοδοχεία στις καλύτερες τιμές χρησιμοποιώντας τα διαφορετικά φίλτρα αναζήτησης. Η trivago είναι το μεγαλύτερο site αναζήτησης ξενοδοχείων, το οποίο συγκρίνει τιμές ξενοδοχείων από περισσότερα από 200 διαφορετικά sites κρατήσεων για περισσότερα από 700.000 ξενοδοχεία ανά τον κόσμο. Επιπλέον, η trivago προσφέρει πάνω από 180 εκατομμύρια ratings για ξενοδοχεία σε συνδυασμό με 14 εκατομμύρια φωτογραφίες. Πάνω από 80 εκατομμύρια χρήστες το μήνα χρησιμοποιούν την trivago. Η trivago ιδρύθηκε το 2005, έχει την έδρα της στο Ντίσελντορφ στη Γερμανία και αυτή τη στιγμή διαθέτει 52 διεθνείς πλατφόρμες.