Ανταλλαγή οικοπέδων μεταξύ δήμου Σερβίων – Βελβεντού και ΚΤΕΛ



Με την ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Σερβίων – Βελβεντού, που υπερψήφισε την εισήγηση για «Εντοπισμένη τροποποίηση του ρυμοτομικού σχεδίου στα Ο.Τ. 33 και Ο.Τ. 33Α με τη δημιουργία χώρων πρασίνου – στάθμευσης», έληξε η έκτακτη συνεδρίαση την Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012, με το μοναδικό -ως άνω- θέμα της ημερήσιας διάταξης.

Σημειώνουμε ότι το οικόπεδο Ο.Τ. 33Α , εμβαδού 440 τμ είναι ιδιοκτησίας του ΚΤΕΛ Κοζάνης Α.Ε. και το οικόπεδο Ο.Τ.33, εμβαδού190 τμ είναι ιδιοκτησίας του δήμου Σερβίων – Βελβεντού. Βρίσκονται δε στο οικοδομικό τετράγωνο της διασταύρωσης των κεντρικών οδών Ανδρέα Παπανδρέου και 117 Εθνομαρτύρων (απέναντι από την αστυνομία). Στη συνεδρίαση παρέστη και το μέλος του Δ.Σ. του ΚΤΕΛ κ. Μπαρτζώκας, ο οποίος ζήτησε την αναβολή της ψήφισης του θέματος, λόγω μη έγκαιρης παραλαβής της πρόσκλησης και της απουσίας του δικηγόρου τους, αίτημα βεβαίως που απερρίφθη.

Τυπικά το θέμα της συνεδρίασης δεν συνδέθηκε με την ανταλλαγή οικοπέδων μεταξύ του δήμου Σερβίων – Βελβεντού και του ΚΤΕΛ, στην ουσία όμως ήταν η δεύτερη πράξη της αντιπαράθεσης που είχε ανακύψει από τη συνεδρίαση του προηγούμενου Δημοτικού Συμβουλίου στις 24.9.2012. Θυμίζουμε ότι σε εκείνη την επεισοδιακή συνεδρίαση και ενώ συζητούνταν οι λεπτομέρειες της ανταλλαγής του οικοπέδου Ο.Τ. 33Α  του ΚΤΕΛ με το οικόπεδο του δήμου Ο.Τ. 102 -σε άλλη θέση-, υπήρξε διαφωνία σχετικά με το κόστος των εκτιμώμενων προκαταρκτικών εργασιών που έχουν γίνει στο οικόπεδο του ΚΤΕΛ και που θα αναλάμβανε ο δήμος, το κόστος που θα προέκυπτε με βάση τις αντικειμενικές αξίες των οικοπέδων και κυρίως με τον τρόπο πληρωμής, που είχε σαν αποτέλεσμα να ανέβουν οι τόνοι και να αποχωρήσει από την αίθουσα, εμφανώς εκνευρισμένος, ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Λευτέρης Πάλλας.

Η συνέχεια δεν είχε προσέγγιση συνεννόησης και επαναδιαπραγμάτευσης, αφού -σύμφωνα με το δήμαρχο Βασίλη Κωνσταντόπουλο- τις δυο επόμενες ημέρες ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ δεν απαντούσε στις τηλεφωνικές του κλήσεις!

Η απόφαση αυτή της τροποποίησης του ρυμοτομικού σχεδίου από το Δημοτικό Συμβουλίου, μένει να αποδειχθεί στη συνέχεια, αν είναι κίνηση ματ για την επίσπευση επίλυσης του θέματος ή απαρχή μιας χρονοβόρας δικαστικής διαμάχης με δυσμενείς συνέπειες τόσο στην πραγμάτωση των σχεδίων ανάπλασης της περιοχής, όσο και της βελτίωσης των υποδομών του ΚΤΕΛ.

Η επόμενη κίνηση ασφαλώς ανήκει στο ΚΤΕΛ, που έρχεται προ τετελεσμένου γεγονότος, αφού -κατά τα φαινόμενα- δεν μπορεί να οικοδομήσει στο χώρο αυτό το σταθμό λεωφορείων και έχει πλέον δυο επιλογές:

Ή να υπαναχωρήσει -που φαίνεται και το πιο λογικό- σε ορισμένες από τις αρχικές απαιτήσεις σχετικά με την ανταλλαγή των οικοπέδων, ήτοι να αποδεχτεί την οφειλή του δήμου που προσδιορίστηκε -από το δήμο- στα 78.500 € και να αποδειχτεί επίσης τους όρους πληρωμής -3 εξαμηνιαίες δόσεις- που πρότεινε ο δήμος, ή να διεκδικήσει τα συμφέροντά του μέσω της δικαστικής οδού με τις συνέπειες που προαναφέρθηκαν.

Γιώργος Μαστρογιαννόπουλος

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.