Έπειτα από μεγάλη αναμονή, η Audi παρουσίασε το πολυπόθητο RS3, το οποίο ΄΄τη λέει΄΄ ακόμη και σε M3. Το παράδοξο είναι πως αρχικά τουλάχιστον θα είναι 5θυρο. Επιμέλεια : Μιχάλης Ντιβέρης..
Το RS3 Sportback παρουσίασε η Audi και μας άφησε άφωνους. Τόσο με τις ικανότητες του καυτού χατς της όσο και με το γεγονός πως δεν ξεκαθάρισε αν την 5θυρη έκδοση θα ακολουθήσει το λανσάρισμα της 3θυρης. Το RS3 Sportback είναι εφοδιασμένο με τον 5κύλινδρο, 2,5λιτρο τούρμπο κινητήρα, τον οποίο έχουμε γνωρίσει από το TT-RS. Η απόδοσή του ανέρχεται στους 340 ίππους και η ροπή στα 45,9 χλγρμ. Η δύναμη του κινητήρα περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος quattro (έτσι λέει η Audi το Haldex) και του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη S tronic, επτά σχέσεων.
Όπως ισχυρίζεται η Audi για τα 0-100 χλμ/ώρα το RS3 Sportback χρειάζεται μόλις 4,6΄΄ (4,8΄΄ χρειάζεται η BMW M3), χωρίς να διευκρινίζει αν για το νούμερο αυτό χρησιμοποιείται το Launch Control και η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Το σημαντικό όμως είναι πως το αυτοκίνητο καταφέρνει να έχει εκτός από τις καταιγιστικές επιδόσεις και χαμηλή μέση κατανάλωση καυσίμου η οποία δεν ξεπερνά τα 9,1 λίτρα και εκπομπές CO2 στα 212 γρ/χλμ. Όπως είναι φυσικό, η προσθήκη τόσο ισχυρού μοτέρ απαιτεί και περιφερειακές αλλαγές. Συγκεκριμένα το RS3 Sportback διαθέτει άλλη ανάρτηση (κατά 25 χιλιοστά πιο χαμηλή σε σχέση με το απλό A3), μεγαλύτερα φρένα και φαρδύτερα μετατρόχια. Οι αισθητικές αλλαγές περνούν σε δεύτερη μοίρα και εντοπίζονται στον επιθετικότερο σχεδιασμό του εμπρός προφυλακτήρα με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα, την ανασχεδιασμένη μάσκα, τον αεροδυναμικό διαχύτη πίσω και την αεροτομή.
peritroxon.gr